    From: witek <w...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kwitek dla klienta, kwitek dla sklepu...
    Date: Tue, 9 Aug 2016 17:18:00 -0500

    On 8/9/2016 1:45 PM, Michał Jankowski wrote:
    > Czy ktoś może wie, dlaczego w Polsce sprzedawca pierwszy egzemplarz
    > kwitka zostawia sobie, a drugi daje klientowi? O ile zauważyłem, jest to
    > niewzruszalna reguła we wszystkich sklepach.
    >
    > Za granicą z reguły (acz nie zawsze) dostaję pierwszy kwitek.
    > W końcu sprzedawcy jest wszystko jedno, i tak musi wydrukować dwa. A
    > klient może sobie pójść do domu 10 sekund wcześniej...
    >
    > MJ

    Bo pierwszy dostawales do podpisu i w tym czasie drukowal sie drugi dla
    ciebie.
    W ten sposób klient może sobie pójść do domu 10 sekund wcześniej...

    Jescze wczesniej papier byl "przez kalke".
    Drukowal sie jeden swistek, ktory dostawales do podpisu, kopia spod
    spodu byla dla ciebie.

    A teraz po co zmieniac cos co dziala, nawet jak nie skladasz podpisu.
    Ja mam wszystkie karty na podpis i sieje panike w kazdym sklepie.
    Nikt nie wie co ma ze mna zrobic.