  • 1. Data: 2006-09-18 17:08:50
    Temat: Kupuję mieszkanie za euro - kłopoty z bankiem
    Od: Mario <n...@o...pl>

    Sprzedawca jest polskim Niemcem. Interesuje go wyłącznie Euro. Nie ma
    zamiaru otwierać konta w Polsce. Chce żeby przelew za mieszkanie poszedł
    do Niemiec.

    Ja zamierzam finansować zakup z kredytu. Mam umowę juz z Niemcem
    podpisaną umowę przedwstępną i załamka.

    Pomimo że w żadnym banku nie jest to napisane w regulaminie to nie chcą
    one przekazać pieniędzy z uruchomoinego kredytu do Niemiec.

    Znacie jakiś bank który to zrobi?
    Czy nie ma problemu u notariusza z powodu waluty.
    Czy umowa przedwstępna w Euro to jakiś problem dla banku?

  • 2. Data: 2006-09-18 17:16:02
    Temat: Re: Kupuję mieszkanie za euro - kłopoty z bankiem
    Od: "VLAD" <q...@o...pl>

    > Znacie jakiś bank który to zrobi?

    a nie możesz wziasc kredytu w jakiej tam chcesz walucie i kase wymienic na
    Euro (w banku lub kantorze) i puscic przelew z wlasnego konta?

    > Czy nie ma problemu u notariusza z powodu waluty.

    nie kupowałem w Euro - ale to chyba nie powinno stanowic dla niego
    problemu - ew. wpisze wzmianke ze w dniu takim i taki sr kurs NBP wynosil
    tyle i tyle co daje taka i taka wartosc w PLN - bo chyba od tego takse musi
    wyliczyc - bo w Euro to raczej ciebie nie skasuje

    > Czy umowa przedwstępna w Euro to jakiś problem dla banku?

    nie slyszalem aby bank zawracal sobie glowe czyms takim jak umowa
    przedwstepna
    wg mnie to wymysl kupujacych w obawie przed wycofaniem sie z transaksji -
    bank interesuje tylko (chyba) Akt notarialny nabycia

    --
    VLAD

  • 3. Data: 2006-09-18 17:29:00
    Od: Łukasz Cielecki <a...@...sygnaturce>

    VLAD napisał(a):

    > nie slyszalem aby bank zawracal sobie glowe czyms takim jak umowa
    > przedwstepna

    Jaja sobie robisz. Prawda?

    --
    ####__ __ Łukasz "MrLuck"_Cielecki __ __ _ ___ __ #
    ###/ /_ __/ /_____ _______ / \ ____(_)__ / /__ ____/ /__ (_) / _ \/ /##

  • 4. Data: 2006-09-18 17:36:19
    Od: "VLAD" <q...@o...pl>

    > Jaja sobie robisz. Prawda?

    Nie - pisze całkiem poważnie
    jezeli możesz to wskaż mi jakiś regulamin kredytu mieszkaniowego (dostepny w
    necie) w którym jest napisane że kredytobiorca jest zobowiązany do
    przedstawienia umowy przedwstępnej
    http://www.pkobp.pl/index.php/id=km_faq/zone=-1/sect
    ion=indy

    --
    VLAD

  • 5. Data: 2006-09-18 17:40:09
    Od: "VLAD" <q...@o...pl>

    Użytkownik "VLAD" <q...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jezeli możesz to wskaż mi jakiś regulamin kredytu mieszkaniowego (dostepny
    > w necie) w którym jest napisane że kredytobiorca jest zobowiązany do

    faktycznie - pospieszyłem się z opinią
    Millennium wymaga
    http://www.millenet.pl/millekredytdom/dokumenty/?_DA
    RGS=/common/millekredyt/dokumenty_panel.jsp

    widać co bank to obyczaj

    --
    VLAD

  • 6. Data: 2006-09-18 18:50:02
    Od: "@dams" <a...@S...onet.pl>

    Użytkownik "VLAD" <q...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nie - pisze całkiem poważnie

    jaja sobie robisz

    pozdro
    @dams

  • 7. Data: 2006-09-19 06:12:41
    Od: Gostecka <d...@e...pl>

    VLAD napisał(a):
> [...]
    > Millennium wymaga
    > http://www.millenet.pl/millekredytdom/dokumenty/?_DA
    RGS=/common/millekredyt/dokumenty_panel.jsp

    i większość banków do złożenia wniosku i podpisania umowy kredytowej....

  • 8. Data: 2006-09-19 10:44:38
    Od: "Miroo" <m...@R...o2.pl>

    > a nie możesz wziasc kredytu w jakiej tam chcesz walucie i kase wymienic na
    > Euro (w banku lub kantorze) i puscic przelew z wlasnego konta?

    A jaki bank przy kredycie na mieszkanie przeleje
    całą gotówkę na twoje konto?
    Jest taka możliwość? Bo z moich "rozmów kredytowych"
    wynikało, że nie bardzo.

    Miroo (http://miroo.ovh.org)