  • 1. Data: 2003-08-19 13:12:20
    Temat: Odp: Kupowaliscie obligacje?
    Od: "Falka" <f...@g...pl>

    Użytkownik rola <r...@b...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bht7ip$qtc$...@n...news.tpi.pl...
    > Witam, male pytanko, czy ktos z Was kupowal Obligacje w sierpniu w PKO BP
    > przez Internet. Nie to ze koniecznie musze przez Internet, ale jesli mozna
    > to czemu nie...
    > chce troche kasy wlozyc w obligacje i chce wiedziec jakie sa doswiadczenia
    > tych ktorzy kupowali

    Witaj
    ja kupowałam przez neta, trwało to parę dni zanim mi zaksięgowali.
    Później z ciekawości poszłam do oddziału PKO BP i dostałam potwierdzenie
    zakupu na piśmie :-)
    pozdrawiam Ela

  • 2. Data: 2003-08-19 13:17:16
    Temat: Re: Kupowaliscie obligacje?
    Od: Michał Rolka <m...@n...dla.spamu.mrc.homeip.net>

    Użytkownik rola napisał:

    > Witam, male pytanko, czy ktos z Was kupowal Obligacje w sierpniu w PKO BP
    > przez Internet.

    http://groups.google.com/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&o
    e=UTF-8&frame=right&th=73d9179386edcbd9&seekm=bgo8t2
    %24cr3%241%40news.onet.pl#link1

    Michał

  • 4. Data: 2003-08-19 13:18:47
    Od: "Marcin Jackowski" <m...@p...pl>

> [...]
    > to czemu nie...
    > chce troche kasy wlozyc w obligacje i chce wiedziec jakie sa doswiadczenia

    kupowal
    ale nie wiem o jakie doswiadczenia Ci chodzi? czas trwania formalnosci?
    dosc szybko :)

    Marcin

  • 5. Data: 2003-08-19 14:17:44
    Od: "ATZ_Rzeszow" <a...@w...pl>

    > Później z ciekawości poszłam do oddziału PKO BP i dostałam potwierdzenie
    > zakupu na piśmie :-)

    A jak sie to robi? :) Idzie sie i mowi ze sie kupowalo przez internet?

    GP

  • 6. Data: 2003-08-19 14:24:19
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    http://tinylink.com/?MqCwML3LYT

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 7. Data: 2003-08-19 16:15:35
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    http://groups.google.com/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&o
    e=UTF->8&frame=right&th=
    > 73d9179386edcbd9&seekm=bgo8t2%24cr3%241%40news.onet.
    pl#link1

    > http://tinylink.com/?MqCwML3LYT

    Eeee. :-)

    http://tinyurl.com/kht1

    I który ładniejszy?? :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@o...pl; 0501950782
    [wyrażona opinia przedstawia wyłącznie prywatne stanowisko autora]

  • 8. Data: 2003-08-19 16:19:02
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Wojciech Nawara wrote:

    > I który ładniejszy?? :-)

    Mój ;-)))) - i przypominam, że o gustach się nie dyskutuje ;PPP

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 9. Data: 2003-08-19 16:23:33
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > Mój ;-)))) - i przypominam, że o gustach się nie dyskutuje ;PPP

    Z kobietami się w ogóle nie dyskutuje. ;-)

  • 10. Data: 2003-08-19 16:26:21
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Wojciech Nawara wrote:

    > Z kobietami się w ogóle nie dyskutuje. ;-)

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn