  • 1. Data: 2007-01-25 18:26:36
    Temat: Kupno działki za gotówkę i refinansowanie 100% wartości?
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Tak się zastanawiam, czy jest możliwy kredyt na takich warunkach:
    - ktoś chce kupić działkę, jest okazja i ma gotówkę - nie ma czasu na
    załatwianie kredytu, ale nie chce też zamrażać gotówki
    - kupuje działkę za gotówkę i bierze kredyt hipoteczny refinansując powiedzmy
    90-100% kosztów zakupu działki.

    Da się taki kredyt załatwić?

  • 2. Data: 2007-01-25 19:39:28
    Od: KrzysiekPP <j...@N...ceti.pl>

    > Da się taki kredyt załatwić?

    To bedzie juz wtedy kredyt gotówkowy pod hipotekę, a nie "czysty" kredyt
    hipoteczny.

    --
    Krzysiek, Krakow, http://kszysiek.xt.pl/

  • 3. Data: 2007-01-25 22:16:35
    Od: "Olo" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Sławomir Szyszło" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > załatwianie kredytu, ale nie chce też zamrażać gotówki > - kupuje działkę
    > za gotówkę i bierze kredyt hipoteczny refinansując powiedzmy > 90-100%

    Da się - bez problemu załatwisz to np. w BGŻ. Pamiętaj, że możliwość
    refinansowania jest właściwie w każdym banku - problem w tym że część banków
    nie udziela kredytów na zakup działki na 100% ceny. Tak więc i nie
    refinansują 100%.

  • 4. Data: 2007-01-26 18:39:18
    Temat: Re: Kupno działki za gotówkę i refinansowanie 100% warto?ci?
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Thu, 25 Jan 2007 20:39:28 +0100, w
    <M...@n...task.gda.pl>, KrzysiekPP <j...@N...ceti.pl>
    napisał(-a):

    > To bedzie juz wtedy kredyt gotówkowy pod hipotekę, a nie "czysty" kredyt
    > hipoteczny.

    A tak z ciekawości: jest jakaś różnica w %%? Bo z punktu widzenia banku taki
    kredyt jest nieco bezpieczniejszy.

  • 5. Data: 2007-01-26 19:41:58
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 26 Jan 2007 19:39:18 +0100,
    osoba podpisana: r...@a...net.pl <r...@a...net.pl>
    napisała:
    [...]
    > A tak z ciekawości: jest jakaś różnica w %%? Bo z punktu widzenia banku taki
    > kredyt jest nieco bezpieczniejszy.

    Tak. Zwykle procenty są wyższe :)
    KJ

    --
    Nie oddawaj Polski oszołomom.
    http://www.skubi.net/nieoddaj.html

  • 6. Data: 2007-01-26 20:12:54
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Fri, 26 Jan 2007 19:41:58 +0000 (UTC), w <s...@k...kjonca>,
    Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Dnia Fri, 26 Jan 2007 19:39:18 +0100,
    > osoba podpisana: r...@a...net.pl <r...@a...net.pl>
    > napisała:
    > [...]
    >
    > Tak. Zwykle procenty są wyższe :)

    A to interesujące... A o dużo jest wyższy? Pytam jako potencjalny
    zainteresowany, no i trochę mnie zdziwiłeś :]

  • 7. Data: 2007-01-26 20:31:20
    Od: Kamil Jońca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 26 Jan 2007 21:12:54 +0100,
    napisała:

    > A to interesujące... A o dużo jest wyższy? Pytam jako potencjalny
    > zainteresowany, no i trochę mnie zdziwiłeś :]

    Kiedy ja się tym interesowałem (jakieś pół roku temu) to było 1-1.5 pp w
    stosunku do "zwykłych" kredytów hipotecznych.
    KJ

    --
    Nie oddawaj Polski oszołomom.
    http://www.skubi.net/nieoddaj.html
    God created a few perfect heads. The rest he covered with hair.

  • 8. Data: 2007-01-31 21:08:48
    Temat: Re: Kupno działki za got ówkę i refinansowan ie 100% wartosci?
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Ponoć niekoniecznie bezpieczniejszy, bo bierzesz kasę i możesz wydac na dowolny cel:
    np. trochę na alkohol, trochę na
    kobiety, a resztę przehulać ;-)
    JaC

    It has removed 2992 spam emails to date.
    Try SPAMfighter for free now!

  • 9. Data: 2007-02-01 17:04:07
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    Wed, 31 Jan 2007 22:08:48 +0100, w <epr05h$dak$1@news.wp.pl>, " 666"
    <j...@w...eu> napisał(-a):

    > Ponoć niekoniecznie bezpieczniejszy, bo bierzesz kasę i możesz wydac na dowolny
    cel: np. trochę na alkohol, trochę na
    > kobiety, a resztę przehulać ;-)

    Czyli najlepiej wówczas "sprzedać" mieszkanie komuś z rodziny :).