  • 1. Data: 2007-01-25 15:56:01
    Temat: wpłata na konto polskiego banku w euro? - gdzie?
    Od: "karkow" <k...@o...pl>

    witam,
    mam male pytanie... Musze wplacic na konto organizacji amerykanskiej 100
    euro (AIFS) ale posiadajacej konto w banku polskim (Bank Handlowy).
    Wydawalo sie ze bedzie to prosta operacja lecz na poczcie powiedzieli ze
    tylko w banku takie 'cuda', poszedlem do CityBanku - powiedzieli ze nie, w
    PKO niezbyt rozgarnieta pani po dluzszym namysle i jakims bełkocie pod nosem
    powiedziala ze w zasadzie mozna ale to transfer i duza prowzja itp -
    zrezygnowalem i z tej opcji...
    gdzie moge dokonac tej wplaty? (mam konto w Banku Pocztowym i przez Internet
    przelewu zrobic nie moge bo nie mam obslugi przez Internet)
    dziekuje za odp
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-01-28 08:40:03
    Temat: Re: wpłata na konto polskiego banku w euro? - gdzie?
    Od: "rzeka3m" <r...@e...pl>

    zaloz konto w innym banku gdzie jest dostep do internetu, innej opcji niema