  • 1. Data: 2007-01-25 15:10:48
    Temat: ZBIERAM PIENIĄDZE NA LAPTOP DO NAUKI...
    Od: "Łukasz Czerwiński ." <l...@i...pl>

    Witam was serdecznie

    Jestem Łukasz Czerwiński, mam 16 lat, choruje na mózgowe
    porażenie dziecięce (nie chodzę, nie mówię i mam dużą
    spastykę). Mieszkam w Lublinie.
    Podjąłem się zbiórki pieniędzy na laptop, ponieważ żadna
    fundacja nie chce mi pomóc.
    Laptop pomoże mi wyjść na świat (możesz się śmiać, ale to jest
    prawda ). Będę dzięki niemu komunikować się z przyjaciółmi (nie
    poprzez Internet, bo moja mowa to pisanie na komputerze), będę mógł
    chodzić do szkoły na lekcje. Teraz jestem uwięziony w domu wokół
    mnie 4 ściany i cisza, takie życie to żadna przyjemność. Mam
    własną stronę internetową, która też jest rzadko odwiedzana:
    www.aswiatstron.cba.pl/index.htm
    Otworzyłem konto w Mbanku na które zbieram pieniądze na laptop,
    który pomoże mi się wyrwać z tego mojego świata.
    Wpłać mi coś jeśli chcesz, na nr konta:
    24 1140 2004 0000 3402 4099 0512
    Liczy się każda złotówka
    MAM JUŻ 1493ZŁ :) BRAKUJE MI 1147ZŁ... POMÓŻCIE
    Łukasz Czerwiński www.aswiatstron.cba.pl/index.htm

    Wyślij tą wiadomość wszystkim których masz książce adresowej
    E-mail i do przyjaciół, których masz na liście swojego
    komunikatora, w ten sposób też mi pomagasz

  • 2. Data: 2007-01-27 13:46:18
    Temat: Re: ZBIERAM PIENIĄDZE NA LAPTOP DO NAUKI...
    Od: DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]"@poczta.wp.pl>

    Łukasz Czerwiński . napisał(a):
    > Witam was serdecznie
    [...]

    > Liczy się każda złotówka
    > MAM JUŻ 1493ZŁ :) BRAKUJE MI 1147ZŁ... POMÓŻCIE

    Cześć. Sam często pomagam ludziom, jednak dziwi mnie cena Twojego
    laptopa... On już jest jakoś specjalnie dostosowany do potrzeb
    niepełnosprawnych, jakiś model inny? Przecież za 1500zł można
    kupić świetny laptop, te dodatkowe 1100zł przeznaczyć na drukarkę,
    czy inny sprzęt.

    Poza datkami może przyda Ci się pomoc pl.comp.pecet nie tylko finansowa?

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 3. Data: 2007-01-27 18:39:25
    Od: "Łukasz Czerwiński ." <l...@i...pl>

    Za 1500zł można kupić używany, a ja chce nowy, żeby działał mi przez
    5lat, bo do szkoły, chce czasem z nim chodzić do szkoły na
    lekcje... :) A słaby też nie może być, ja robie różne na komputerze
    Np. animacje 3d, muzyke, strony WWW i lekcje.
    Mam już 1913zł . Dzięki ludziom z grupy pl.regionalne:lublin bardzo
    dziękuję... brak mi 668zł do zakupu laptopa... Dziękuję :)

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2007-01-27 18:59:09
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 27.01.2007 Łukasz Czerwiński . <l...@i...pl> napisał/a:
    > Za 1500zł można kupić używany, a ja chce nowy, żeby działał mi przez
    > 5lat, bo do szkoły, chce czasem z nim chodzić do szkoły na
    > lekcje... :)

    To różnie bywa, nieraz te nowe są gorsze niż te stare.

    --
    Samotnik
    http://www.zagle.org.pl/

  • 5. Data: 2007-01-28 19:53:53
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Samotnik zapodał(-a):
    > To różnie bywa, nieraz te nowe są gorsze niż te stare.

    No właśnie o to chodzi! Jak widzę to, co np. wypuszcza AsRus właśnie
    w cenie ~2500, to się włos na głowie...

  • 6. Data: 2007-01-29 18:55:33
    Od: "Łukasz Czerwiński ." <l...@i...pl>

    Uwaga, uwaga :) Moja akcja zakończyła się pomyślnie :) Mam
    2977zł !!! :)))))) Bardzo wam serdecznie dziękuję :)

    Pozdrawiam
    Łukasz Czerwiński

  • 7. Data: 2007-01-31 09:16:41
    Od: "Łukasz Czerwiński ." <l...@i...pl>

    Witam :)
    Noja akcja "Zbieram na laptop" zakończyła się pomyślnie :D Najpuźniej
    za 2tyg. na mojej stronie oupblikuje foto z laptopem :D .
    Uzbierałem 3012zł w 2 miesiące ;) Jeszcze raz bardzo wam serdecznie
    dziękuję :)

    Pozddrawiam
    Łukasz Czerwiński