  • 1. Data: 2007-01-17 08:19:55
    Temat: Ktory doradca finanoswy
    Od: "aneta" <j...@w...pl>

    Witam,
    Mam znikoma wiedze o Funduszach Inwestycyjnych (glownie z tego forum) Moze
    mi ktos doradzi jakiego doradce finansowego wybrac: Expander ,Open Finance
    czy Goldenegg czy moze cos innego ?

    Pozdrawiam i z gory dziekuje za odpowiedz

  • 2. Data: 2007-01-17 08:38:18
    Temat: Re: Ktory doradca finanoswy
    Od: RobertS <r...@x...pl>

> [...]
    > czy Goldenegg czy moze cos innego ?

    > Pozdrawiam i z gory dziekuje za odpowiedz

    W sprawie FI nie musisz sie udawac do doradcy. Napisz pytanie tutaj albo
    wyslij mi na priva.
    Pomoge wybrac odpowiednie fundusze ;-))

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2007-01-17 10:08:21
    Od: "VigoX" <v...@o...pl>

    Użytkownik "aneta" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    | mi ktos doradzi jakiego doradce finansowego wybrac: Expander ,Open Finance

    Po kilku podejsciach stwierdzilem ze korzystanie z usug firm tylu takich jak
    wyzej wymienione jest bez sensu, malo skuteczne.
    Firmy takie oferuja uslugi, produkty innych firm z ktorymi maja podpisane
    umowy.
    Co za tym idzie - oferty nie sa najbardziej korzystne dla mnie jako klienta
    szukajacego najlepszej.

    Takie moje wrazenia.

    Warto jednak poswiecic troche czasu i poczytac, nabyc wiedzy, porownac
    samemu.
    Tak robie od jakiegos czasu i nie zaluje.

    Pozdrawiam
    Vx

  • 4. Data: 2007-01-17 10:23:51
    Od: "Anna" <a...@r...pl>

> [...]
    > mi ktos doradzi jakiego doradce finansowego wybrac: Expander ,Open Finance

    Witam
    Jestem niezaleznym doradcą finansowym ....jezeli chodzi o firmy ktore pani
    wymieniła to wiekszosc firm ma taką samą oferte a jezeli chodzi o doradce w
    kazdej firmie trafi pani na dobrego lub oszołoma ...kwestia indywidualna
    podejscia doradcy do klienta...

    Pozdrawiam
    A.

  • 5. Data: 2007-01-17 16:49:14
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 17 Jan 2007 11:08:21 +0100, "VigoX" <v...@o...pl> wklepał(-a):

> [...]
    >wyzej wymienione jest bez sensu, malo skuteczne.
    >Firmy takie oferuja uslugi, produkty innych firm z ktorymi maja podpisane

    No ale zastanów się - proponujesz klientom usługi firm, z którymi nie
    współpracujesz - jak wtedy zarabiasz? To nie jest działalność charytatywna. A u
    nas nie ma tradycji płacenia za pośrednictwo przez klienta. Gdybyś brał prowizję
    bezpośrednio od klienta, to wtedy mógłbyś mu polecać co tylko by mu pasowało -
    ale ilu byś miał klientów?