  • 1. Data: 2007-01-17 08:54:52
    Temat: KK Citi - zmiana okresu rozliczeniowego
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    Czy w przypadku KK Citi mozliwa jest zmiana okresu rozliczeniowego?
    Jezeli tak to ile cos takiego kosztuje ?

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 2. Data: 2007-01-17 09:19:44
    Temat: Re: KK Citi - zmiana okresu rozliczeniowego
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Czy w przypadku KK Citi mozliwa jest zmiana okresu rozliczeniowego?
    > Jezeli tak to ile cos takiego kosztuje ?

    nie widzialem tego w TOiP więc:
    1. nie ma takiej mozliwosci
    2. jest i zrobią to bez oplat...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2007-01-17 09:30:37
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    RobertS wrote:
    > nie widzialem tego w TOiP więc:

    Tez nie widzialem, wiec sie pytam tutaj.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 4. Data: 2007-01-17 11:01:42
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Mithos porozsypywal nastepujace haczki:
    > Tez nie widzialem, wiec sie pytam tutaj.
    Jest, bezplatnie bodajze raz na rok. czesciej - oplata. Cos mi sie
    kojarzy rzad 10zl ale nie pamietam - wiem ze dzwonilem na citiphone i
    tam uzyskalem informacje.
    --
    badzio

  • 5. Data: 2007-01-17 17:41:54
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Mithos" <f...@a...pl> wrote in message
    > Czy w przypadku KK Citi mozliwa jest zmiana okresu rozliczeniowego?
    > Jezeli tak to ile cos takiego kosztuje ?

    1 raz bez oplat.

    MK

  • 6. Data: 2007-01-17 18:52:28
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Mithos napisał(a):
    > Czy w przypadku KK Citi mozliwa jest zmiana okresu rozliczeniowego?
    > Jezeli tak to ile cos takiego kosztuje ?

    Rozwijajac watpliwosci : Citiphone mowi, ze raz na 12 miesiecy mozna to
    zrobic darmowo.

    Przy okazji dzisiaj placilem karta na kwote 1500zl i od razu mialem
    telefon z banku, czy potwierdzam zakup. Fajna sprawa i + dla banku.

    Drugi plus jest taki, ze pani ktora odbierala ode mnie wniosek o konto
    direct zadzwonila i poinformowala ze konto juz jest aktywne i mam
    oczekiwac na karte. Jak to milo jak bank dzwoni sam, w przeciwienistwie
    do Multi, ktore obiecuje ze zadzwoni, a nie dzwoni...

    Minus jest taki, ze pewien pan z Citiphone udzielil mi blednej
    informacji. Zadzwonilem do oddzialu z ta kwestia i obiecano ze do mnie
    oddzwonia bo nie znali odpowiedzi na pytanie. I faktycznie oddzwonili (w
    przeciwienstwie do Multi) ale okazalo sie, ze pan z Citiphone opowiadal
    bajki.

    No nic poki co wiecej plusow niz minusow, i na chwile obecna
    zdecydowanie polecam Citi. A ich KK jest chyba najlepsza na rynku, z
    tych dostepnych dla kazdego (jakies Platyny czy Goldy z innych bankow
    pomijam).

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 7. Data: 2007-01-17 19:26:31
    Od: RobertS <r...@x...pl>

> [...]
    > zdecydowanie polecam Citi. A ich KK jest chyba najlepsza na rynku, z
    > tych dostepnych dla kazdego (jakies Platyny czy Goldy z innych bankow

    Ponad rok temu dostałem w Citi kk (limit 3000 zl) bez zaswiadczenia o
    zarobkach.
    A dzisiaj osoba z mojej rodziny dostala UWAGA! kk Citi VISA Gold z
    limitem 10 000 zł rowniez bez zaswiadczenia ;-)
    To sie nazywa zaufanie. Zaznaczam, że osoba ta nie miała nigdy
    bezposredniej stycznosci z Citi, jedynie karte dodatkowa.

    pozdr.
    RobertS

  • 8. Data: 2007-01-17 19:36:29
    Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl>

    Dnia 17.01.2007 Mithos <f...@a...pl> napisał/a:

> [...]
    >
    > Przy okazji dzisiaj placilem karta na kwote 1500zl i od razu mialem
    > telefon z banku, czy potwierdzam zakup. Fajna sprawa i + dla banku.

    A masz Citialerts?

    --
    Samotnik
    http://www.zagle.org.pl/

  • 9. Data: 2007-01-17 19:43:11
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Samotnik napisał(a):
    > A masz Citialerts?

    Nie mam. Chyba, ze sie na wyciagu okaze ze jednak mam, pomimo ze nie
    chcialem :)

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 10. Data: 2007-01-17 19:46:02
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    RobertS napisał(a):
    > To sie nazywa zaufanie. Zaznaczam, że osoba ta nie miała nigdy
    > bezposredniej stycznosci z Citi, jedynie karte dodatkowa.

    Mi zaproponowali, ze mi ten zakup (1500zl) moga rozlozyc na raty (plan
    komfort czy jak tam to sie nazywa). Oprocentowanie 9,9% i zero prowizji
    czy cos. Fajna sprawa, zwlaszcze jak sie kupi jakies nadprogramowe HDTV
    czy cos :)

    --
    pozdrawiam
    Mithos