  • 1. Data: 2007-01-16 22:45:19
    Temat: BZ WBK - oferta dla pracowników banków
    Od: "Colberg " <c...@g...pl>

    Po kilku latach posuchy - nareszcie jakiś bonus dla pracowników BZ WBK i
    innych banków notowanych na warszawskiej giełdzie...

    Jak dla mnie najciekawiej zapowiada się opłata zredukowana do 50% za
    prowadzenie Konta24 i Konta24 Prestiż. Ponadto opłata (roczna/miesięczna) za
    KK główną i dodatkową - 0 zł. Kredyty gotówkowe oprocentowane na 9,9% (stałe)
    + prowizja (0,75%, min. 50 zł). Kredyty mieszkaniowe WIBOR6M + 0,5 p.p. marży
    (dla złotówek).

  • 2. Data: 2007-01-16 22:46:42
    Temat: Re: BZ WBK - oferta dla pracowników banków
    Od: "Colberg " <c...@g...pl>

    Zapomniałem dodać, że zmiany, o których wyżej, wchodzą w życie od 29 stycznia.

  • 3. Data: 2007-01-17 08:18:15
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > Zapomniałem dodać, że zmiany, o których wyżej, wchodzą w życie od 29 stycznia.

    Jak to oferta dla pracowników banków?
    Dla wszystkich czy może bank chce swoim pracownikom dać takiego bonusa?

    ZTCP to kiedys pracownicy WBK mieli prawie wszystko gratis: darmowe
    konto, przelewy i karty. Płaciło sie tylko prowizje za kredyt w koncie.

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2007-01-17 11:44:40
    Od: "Colberg " <c...@g...pl>

    RobertS <r...@x...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > ZTCP to kiedys pracownicy WBK mieli prawie wszystko gratis: darmowe
    > konto, przelewy i karty. Płaciło sie tylko prowizje za kredyt w koncie.

    Napisałem - dla pracowników BZ WBK i spółek zależych tej firmy oraz
    wszystkich pracowników innych banków (pod warunkiem że są notowane na
    warszawskiej giełdzie).
    A co do bonusów... To były to dawne czasy. Na pewno przed połączeniem z BZ.

  • 5. Data: 2007-01-17 12:02:39
    Od: f...@o...eu

    mam pytanie skąd masz takie newsy?
    i co do allkarty też?

  • 6. Data: 2007-01-17 12:21:31
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > mam pytanie skąd masz takie newsy?
    > i co do allkarty też?
    widac czlowiek dobrze poinformowany ;-))

    poza tym gdzies juz pisalo, ze BZ WBK planuje wprowadzenie
    kk co-brand z Allegro, ale byly to PLANY...widac cos sie w temacie ruszylo

    po fuzji tez bylo fajnie i chyba nawet teraz jezeli pracownik ma konto
    zalozone przed 1998 r. to za nie nie placil, po fuzji sie to nie
    zmienilo (na pewno nie od razu)

    pamietam sytuacje jak do oddzialu przychodzily dwie osoby:
    1. pracownik ex WBK
    2. pracownik ex BZ

    pierwszy mial wszystko gratis, a drugi placil jak kazdy inny...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2007-01-17 12:28:00
    Od: f...@o...eu

    dobrze poinformaowany ....pracownik banku :) nich najpierw pomyśli co
    odpowiedzą na pytania klientów panie obsługujące w placówkach juz nie mówie o
    infolinii.
    bo na bzwbk.pl nic na ten temat nie ma
    co do allekarty to się zgodzę ;)
    pozdrawiam

  • 8. Data: 2007-01-17 12:33:10
    Od: RobertS <r...@x...pl>

> [...]
    > odpowiedzą na pytania klientów panie obsługujące w placówkach juz nie mówie o

    jak to co powiedza?
    ze karta taka nie jest (jeszcze) oferowana przez bank, a jak sie pojawi
    to klienci na pewno bede mogli o tym przeczytac z TOiP, bank pochwali
    sie pewnie organizujac jakąś akcję reklamową m.in. na allegro.pl ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 9. Data: 2007-01-17 13:25:59
    Od: "Colberg " <c...@g...pl>

    f...@o...eu napisał(a):

    > dobrze poinformaowany ....pracownik banku :) nich najpierw pomyśli co
    > odpowiedzą na pytania klientów panie obsługujące w placówkach juz nie mówie
> [...]

    1. Nie pracuję w BZ WBK. I nigdy nie pracowałem. Ale za informacje ręczę w
    100%. Są lepsze źródła informacji niż www. :)
    2. Twoje dywagacje wynikają z pewnego nieporozumienia. KK Allegro dostępna
    będzie TYLKO i WYŁĄCZNIE poprzez serwis allegro. Oddziały nie będą mogły
    niezależnie jej wydawać. Zresztą identycznie jest teraz z Allekartą. Nie
    widzę więc sensu wydzwaniania na infolinię lub pytania w oddziałach. Karta ma
    być dostępna od 22 stycznia.
    3. Informację o produkcie pracownicy mają. Przynajmniej tacy, którzy
    interesują się nowościami w ofercie banku. Ale wierz mi - wcale nie jest ich
    tak wielu...

  • 10. Data: 2007-01-17 19:11:00
    Od: "Marcin" <z...@w...pl>

    W BPHu też pracownicy mają gratis konto, karty (za obsługę się płaci),
    wpłaty na TFI bez prowizji plus bonusy na kredyty - ciekawe jak jest w
    PEKAO??

    Marcin