  • 1. Data: 2007-01-16 21:56:28
    Temat: konto walutowe
    Od: " kz0" <k...@N...gazeta.pl>

    Witam.
    Gdzie korzystniej jest założyć konto walutowe ($iEUro): w mbanku czy w multibanku?
    pozdrawiam. kz0

  • 2. Data: 2007-01-16 22:10:58
    Temat: Re: konto walutowe
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 16 Jan 2007 21:56:28 +0000 (UTC), " kz0" <k...@N...gazeta.pl>
    wklepał(-a):

    >Witam.
    >Gdzie korzystniej jest założyć konto walutowe ($iEUro): w mbanku czy w multibanku?
    >pozdrawiam. kz0

    A czy chcesz wpłacać/wypłacać gotówkę? Jeśli tak to Multibank. Oprocentowanie
    jest wyższe w mBanku, ale w Multibanku są lokaty terminowe.

  • 3. Data: 2007-01-17 08:22:15
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > A czy chcesz wpłacać/wypłacać gotówkę? Jeśli tak to Multibank. Oprocentowanie
    > jest wyższe w mBanku, ale w Multibanku są lokaty terminowe.

    przy okazji, czy w Multi mozna miec konto walutowe nie mając osobistego?
    jezeli tak to oferta jest lepsza niz w mBanku

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2007-01-17 16:23:12
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 17 Jan 2007 09:22:15 +0100, RobertS <r...@x...pl>
    wklepał(-a):

    >przy okazji, czy w Multi mozna miec konto walutowe nie mając osobistego?
    >jezeli tak to oferta jest lepsza niz w mBanku

    Można.

  • 5. Data: 2007-01-17 18:30:18
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik " kz0" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Witam.
    > Gdzie korzystniej jest założyć konto walutowe ($iEUro): w mbanku czy w
> [...]
    Co rozumiesz przez korzystniej? Chcesz dokonywac przelewow walutowych, miec
    dobrze oproc. konto, czy bezprowizyjnie wplaca i wyplacac gotowke?
    Przewaznie wszystkiego nie dostanie sie w jednym koncie.

  • 6. Data: 2007-01-17 18:35:52
    Od: " " <k...@g...pl>

    Krzysztof <o...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > dobrze oproc. konto, czy bezprowizyjnie wplaca i wyplacac gotowke?
    > Przewaznie wszystkiego nie dostanie sie w jednym koncie.

    To jak jest w multi, co za free a co nie.

  • 7. Data: 2007-01-17 18:42:18
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > To jak jest w multi, co za free a co nie.

    W Multi za free wplata/wyplata, przelewy zagraniczne-drogo (tutaj chyba
    najtaniej teraz ING za 30zl-dokladnie to trzeba poczytac), oprocentowanie w
    Multi-1%.
    Mbanku to nie ma co polecac, bo tej waluty nie wyplacisz bezprowizyjnie-albo
    przewalutowanie na PLN na czym bank zarabia, albo drogi przelew walutowy.

  • 8. Data: 2007-01-18 17:42:09
    Od: " kz0" <k...@g...pl>

> [...]

    > przewalutowanie na PLN na czym bank zarabia, albo drogi przelew walutowy.
    >
    > Byłem niedawno w multi i powiedziano mi że:
    lokata terminowa usd:(zmienna stopa %)
    3mies----- 2,60%
    6mies----- 2,90%
    12mies---- 3,20%
    lokata terminowa eur:(zmienna stopa %)
    3mies------1,65%
    6mies------1,85%
    12mies-----2,05%
    Przy stalych stopach są niższe % o ok 0,2% średnio.

    Pozdrawiam serdecznie kz0

  • 9. Data: 2007-01-18 18:45:07
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik " kz0" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > 6mies------1,85%
    > 12mies-----2,05%
    > Przy stalych stopach są niższe % o ok 0,2% średnio.

    Lokaty to zupelnie inna sprawa, Multi nie jest w czolowce, jego stawki nie
    sa rynkowe, lokaty negocjowalne tylko dla tych z "akwarium" i tez odbiegaja
    od stawek rynkowych. Stawki rynkowe lok. negoc. sprzed mies. lub dwoch byly
    na poziomie- (moge podac dla lok. na ok.180 dni)- USD w przedziale
    4.85-5,00% , dla EUR ok.3,25%. Przewaznie lokaty negoc. w zaleznosci od
    banku zaczynaja sie od 10tys. USD-np. dla Getina lub spora grupa bankow:
    20-25tys. USD.