  • Data: 2018-07-22 10:19:43
    Temat: Re: Który bank nie pobiera prowizji od wpłaty kasy
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 22 lipca 2018 10:00:04 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:

    > Tez się nad tym zastanawiałem. Bo rozumiem, ze gdyby była to 1 os DG to
    > sugerujesz wpłate na osobiste? I tu byłby wiekszy wybór?

    Wybór tak, czy też w ogóle jakakolwiek szansa, choć banki w regulaminach zabraniają
    korzystania z kont fizolskich do rozliczeń DG. Zwykle tego jednak nie egzekwują.
    Ale ważniejsze jest, że US i inne reżimowe instytucje pozwalają.
    A jak nie DG to pozostaje konto korpo - poziom cenowy jeszcze wyżej niż "kont dla
    DG", choć tu bywa tak, że kasę masz opłacaną ryczałtem, a nie od sztuki wpłaty, i
    może nawet wyjść taniej.

    > Kwestia dotyczy duzego miasta wiec zakładam, ze dostep bedzie do kazdego
    > albo prawie kazdego banku.

    Oby to miasto nie było za duże - w DC masz każdy bank, ale są miejsca w mieście z
    których dojazd gorszy do centrum niż spoza miasta.

    > Tak z ciekawosci - niedawno idea reklamowała się z mobilnymi
    > wpłatomatami. Ktos wie jak to działa?

    Zamawiasz i przyjeżdża samochód. Tyle że pewnie zasięg w promieniu od oddziału.
    I nie wiem, czy można się umówić na dokładną godzinę czy tak jak kurier - dzień
    wcześniej napiszą, że dostawa 10-14, w dniu dostawy, że 13-20, a przyjedzie o 12:30.
    Tutaj pokazuje się zaleta posiadania tzw. ochrony w budynku - łyżka miodu w beczce
    dziegciu ;P
    Więc wolę już paczkomat/wpłatomat.