  • Data: 2018-07-22 12:54:51
    Temat: Re: Który bank nie pobiera prowizji od wpłaty kasy
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Wojciech Bancer w...@g...com ...

    > [...]
    >
    > Prawo prawem a życie życiem.
    >
    > Formalnie tak, a nieformalnie kogoś kto jest upierdliwy można
    > uświadomić, że ma mieć odliczoną kwotę bo sprzedawca nie ma
    > obowiązku "wydać reszty". :)

    Nie wiem Wojtku co w tym smiesznego...
    Ja tez nie rozumiem czemu nie karta ale czesc ludzi chce gotówką.
    Nie widze nic smiesznego w utrudnianiu im zycia, nie widze tez nic
    merytorycznego w sugerowaniu okrojenia sklepu z połowy klientów...
    Nie widze tez nic pozytywnego w tym zeby ludzi do czegokolwiek zmuszac.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Synonim jest to słowo, którego pisarz używa, gdy nie wie,