  • 1. Data: 2003-07-10 07:53:43
    Temat: Który bank najszybszy?
    Od: "Lukas" <l...@o...pl>

    Witam pewnie było o tym tysiąc razy, ale nie mam w tej chwili możliwosci
    przeszukiwać archiwum
    Potrzebuję pilnie przesłać pieniążki na konto w mbanku lub citibanku.
    Pieniążki są na ROR e PKO BP.
    Czy jak zrobię przelew z konta to dojdą na drugi dzień?
    Cz może lepiej wybrać i pójść do jakiegoś innego (jakiego banku) i tam
    wpłacić.
    poradźcie proszę
    pozdrawiam
    lukas

    --
    pozdrawiam
    lukas

  • 2. Data: 2003-07-10 08:14:55
    Temat: Re: Który bank najszybszy?
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Lukas" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Czy jak zrobię przelew z konta to dojdą na drugi dzień?
    > Cz może lepiej wybrać i pójść do jakiegoś innego (jakiego banku) i tam

    Jak chcesz tak bardzo szybko to wpłać w oddziale Citi przecież. :-)

    Chociaż jak zrobisz przelew w oddziale PKO BP ale w najbliższym czasie to
    też powinno być dzisiaj [tylko patrz też na sesje przychodzące w mBanku lub
    Citi].

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@o...pl; 0501950782

  • 3. Data: 2003-07-10 08:59:46
    Od: "PL" <p...@p...pl>

    (...)
    > Czy jak zrobię przelew z konta to dojdą na drugi dzień?
    (...)
    > pozdrawiam
    > lukas
    ========
    Jesli wystarcza P.T. Ci "nazajutrz", to beda.

  • 4. Data: 2003-07-10 09:45:41
    Od: "Lukas" <l...@o...pl>

    Dzięki za podpowiedzi
    Zrobiłem już zwykły przelew. Ma być na dzisiaj :)

    --
    pozdrawiam
    lukas