  • 51. Data: 2005-06-30 11:08:27
    Temat: Re: Który bank chce moje pieniadze
    Od: Krzysztof Lerski <k...@w...pl>

    Dnia Thu, 30 Jun 2005 13:02:48 +0200, Paweł Nyczaj napisal/a:

    > Np w mBanku debetowa Visa Gold do ekonta i emaxa. Ale absolutnie się nie
    > opłacają, bo kosztują aż 250 zł/rok.
    ale ta karta ma jeszcze jakies dodatkowe bajery więc jak komuś one
    odpowiadają to moze się i opłaca.

    --
    Krzysztof Lerski

  • 52. Data: 2005-06-30 11:28:47
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Paweł Nyczaj napisał(a):

    > Np w mBanku debetowa Visa Gold do ekonta i emaxa. Ale absolutnie się nie
    > opłacają, bo kosztują aż 250 zł/rok.

    Chwila. To mBank wydaje dwa rodzaje kart VISA Gold?

    http://www.mbank.com.pl/oferta/karty/kredytowa/szcze
    goly.html
    ta po prawej, to kredytowa

    http://www.mbank.com.pl/oferta/karty/vg.html
    a tutaj już debetowa

    Nie ma to jak przejrzyście i logicznie ułożona oferta...

  • 53. Data: 2005-06-30 11:55:31
    Od: Rafał Krupiński <r...@n...com>

    Wojciech Nawara wrote:

> [...]
    >
    > http://www.mbank.com.pl/oferta/karty/vg.html
    > a tutaj już debetowa
    >

    > Nie ma to jak przejrzyście i logicznie ułożona oferta...

    wszystko w jednym miejscu
    http://www.mbank.com.pl/oferta/karty/index.html

  • 54. Data: 2005-06-30 11:58:09
    Od: "Paweł Nyczaj" <pnyczaj@poczta[kropka]onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> napisał w
    wiadomości news:da0l1f$c8k$1@news.elsat.net.pl...

    > Chwila. To mBank wydaje dwa rodzaje kart VISA Gold?

    Tak Wydaje debetowe Visy Gold do eKonta i eMaxa oraz kredytową Visę Gold.

  • 55. Data: 2005-06-30 12:06:31
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <u...@n...WYTNIJ.info> napisał w
    wiadomości news:da0l1f$c8k$1@news.elsat.net.pl...

    > Chwila. To mBank wydaje dwa rodzaje kart VISA Gold?

    Tak mi sie wydawalo...
    Kiedys byla tylko VG debetowa i sadzilem ze zostala, ale lektura TOiP
    wskazuje, ze w dziale "Karty debetowe" sa tylko elektrony, a VG jest w
    kredytowych

    Nooo...;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 56. Data: 2005-07-03 08:51:57
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    A był to środa, 29 czerwca 2005 20:52, gdy Wojciech Nawara napisał(a) coś na
    pl.biznes.banki. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

    > No dobra. Ale o prestiżu mówiliśmy. Trudno mówić o takowym w przypadku
    > w/w instytucji bankowych.

    Jaaaasne... Prestiż daje tylko PKO BP SA :)

    Ludziom się już w głowach przewraca.... Żeby nazwa banku dawała prestiż...
    eh...

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 57. Data: 2005-07-03 14:20:09
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Tristan Alder napisał:
> [...]
    >

    > Jaaaasne... Prestiż daje tylko PKO BP SA :)
    >
    > Ludziom się już w głowach przewraca.... Żeby nazwa banku dawała

    No wiesz, są banki i "banki" ;-)

    K.

  • 58. Data: 2005-07-03 15:12:19
    Od: Janusz - Vahanara <"[invalid]tu_wstaw_mój_nick"@olimp.gapp.pl>

    Nastał nam piękny 3 lipiec 2005 roku,
    kiedy to Krystek posłał(a) w świat wiadomość
    go.chomik>

    > No wiesz, są banki i "banki" ;-)

    Fura, skóra, komóra, białe skarpetki i... banki oraz karty kredytowe.
    Są tacy, którzy czymś szpanować muszą, bo inaczej sią uduszą.

    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,