    From: root <r...@v...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Kto ma rację: Rostowski czy Balcerowicz ?
    Date: Wed, 9 Mar 2011 20:35:09 +0100

    Dnia Wed, 9 Mar 2011 20:07:41 +0100, Archangell napisał(a):

    > A to bardzo ciekawe co piszesz. Fundusz za wpłaty w latach 2000-2010 kupił
    > za całość tego kapitału akcje po cenach z 2000 roku, A potem zaksięgował
    > sobie zysk
    > po cenach z 2010 roku.
    > Niby tak dobrze umiesz liczyć a nie rozumiesz że jeżeli jednostka
    > uczestnictwa w 2000 roku kosztowała
    > 10 zł a w 2010 kosztowała 20 zł to Fundusz nie zarobił 100%.
    >

    > Arch

    No to prawda. Niedociągnięcie merytoryczne wynikające z prozaicznej
    przyczyny: początkowo chciałem napisać stopa zwrotu ale stwierdziłem, ze
    napisanie wzoru wymagałoby użycia kreski ułamkowej, co jest dosyć trudne i
    byłoby nieczytelne, więc żeby uniknąć komplikacji napisałem w pośpiechu
    "zysk fundu" a to jest błąd przyznaję.