  • Data: 2011-03-09 22:57:47
    Temat: Re: Kto ma rację: Rostowski czy Balcerowicz ?
    Od: "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "skippy" <m...@t...moon> napisał w wiadomości
    news:il9096$gji$1@news.onet.pl...

    > Użytkownik "Jan Werbinski" <jaś@tralala.bez.maj.la> napisał w wiadomości
    >
    > Janek policz swoje OFE, jeszcze jest nikła szansa że pomyliłem się z
    > george.

    Musiałbym szukać papierów. Nie mam głowy.

    Na 2GR jest dobry kalkulator. Jego błąd (lub mój błąd) w porównaniu z
    liczeniem ręcznym dla 40 lat był poniżej 5% uskładanego kapitału.

    Na oko jak po 10 latach z 100 zł robi się 220 zł jest to zysk 120%, czyli
    około 8,2% rocznej stopy.

    Sprawy wyglądają gorzej po uwzględnieniu inflacji. Zwłaszcza inflacji mojego
    prywatnego koszyka dóbr.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/