  • 1. Data: 2011-03-08 13:06:46
    Temat: Kto ma rację: Rostowski czy Balcerowicz ?
    Od: "XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl>

    http://www.parkiet.com/artykul/7,1027496.html

  • 2. Data: 2011-03-08 13:14:28
    Temat: Re: Kto ma rację: Rostowski czy Balcerowicz ?
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:il59l6$j1i$1@inews.gazeta.pl...
    > http://www.parkiet.com/artykul/7,1027496.html

    w końcu powiesz czy Balcerowicz chciał startować na prezia z ramienia PO,
    czy nie?

  • 3. Data: 2011-03-08 15:35:05
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Tue, 8 Mar 2011 13:06:46 +0000 (UTC), XXL napisał(a):

    > http://www.parkiet.com/artykul/7,1027496.html

    Aleś wymyślił temat. Ostatnio o mały włos na noże nie poszło.
    Odpowiem na pytanie w tytule: rację ma ten, który popiera mój osobisty
    interes a nie interes budżetu. Albowiem parafrazując słowa słynnego min.
    propagandy J.Urbana, "budżet się wyżywi". Ktoś to myśli inaczej i daje się
    przekonać, że OFE jest złem wcielonym jest trąba ;)

  • 4. Data: 2011-03-08 15:43:24
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

> [...]
    > propagandy J.Urbana, "budżet się wyżywi". Ktoś to myśli inaczej i daje się
    > przekonać, że OFE jest złem wcielonym jest trąba ;)

    jak kiedyś państwo powie że nie wykupi obligów to zrozumiesz, ze ofe sie
    wyżywiło a Tobie nie da:)

  • 5. Data: 2011-03-08 15:56:59
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Tue, 8 Mar 2011 16:43:24 +0100, skippy napisał(a):

    > jak kiedyś państwo powie że nie wykupi obligów to zrozumiesz, ze ofe sie
    > wyżywiło a Tobie nie da:)
    Póki co to państwo wykupywało obligi a mimo to ciulało (to po śląsku nie
    jest przekleństwo) mnie wielokrotnie więcej razy niż rynek i OFE razem
    wzięci. Ergo jeśli miałbym wybór pomiędzy ZUSem a OFE wiesz co bym wybrał.
    A zresztą do emerytury to ja będę obrzydliwie bogaty więc mi to powiewa ;)

  • 6. Data: 2011-03-08 16:07:56
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Tue, 8 Mar 2011 16:43:24 +0100, skippy napisał(a):

    > jak kiedyś państwo powie że nie wykupi obligów to zrozumiesz, ze ofe sie
    > wyżywiło a Tobie nie da:)

    A przy okazji, to za niedługo zacznie się konferencja prasowa w spr. OFE.
    Posłuchaj, zastanów się czy to jest w Twoim interesie i idź na wybory.

  • 7. Data: 2011-03-08 17:00:35
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    > A przy okazji, to za niedługo zacznie się konferencja prasowa w spr. OFE.
    > Posłuchaj, zastanów się czy to jest w Twoim interesie i idź na wybory.

    Idź idź, przynajmniej będę konkretnie wiedział czyja to wszystko jest
    wina:)))

  • 8. Data: 2011-03-08 20:19:12
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote in message
    > http://www.parkiet.com/artykul/7,1027496.html
    >
    > --
    > http://www.gazeta.pl/usenet/

    moim zdaniem Rostowski.

    george

  • 9. Data: 2011-03-08 20:33:09
    Od: "skippy" <m...@t...moon>

    Użytkownik "XXL" <d...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    > http://www.parkiet.com/artykul/7,1027496.html

    Dobra juz tak serio: napisaliśmy o tym tonę postów, gdzie więc leży sens
    pytania?

    Co do meritum: przelew pieniędzy do OFE, odcięcie tam prowizji i powrót tych
    pomniejszonych pieniędzy do SP - NIE MAJĄ SENSU dla nikogo, oprócz firm
    zwanych OFE.

    Rację więc ma Rostowski.

  • 10. Data: 2011-03-09 07:05:54
    Od: "nazgul" <x...@w...pl>

    > Co do meritum: przelew pieniędzy do OFE, odcięcie tam prowizji i powrót
    > tych pomniejszonych pieniędzy do SP - NIE MAJĄ SENSU dla nikogo, oprócz
    > firm zwanych OFE.
    >
    > Rację więc ma Rostowski.

    oki oki
    a co z limitami inwestycyjnymi OFE?