  • 1. Data: 2010-11-12 13:26:21
    Temat: Kto kupi Polbank ?
    Od: "grin" <s...@a...er>

    Same "cudowne" oferty. :-(

    "Trzy banki zainteresowane są przejęciem Polbanku - polskiej filii drugiego
    największego banku Grecji - EFG Eurobank. Są to: włoski Intesa Sanpaolo,
    francuski BNP Paribas oraz austriacki Raiffeisen International - donosi
    "Financial Times".
    Polbank jest ósmym największym bankiem w Polsce. Ma ok. 800 tys. klientów"

  • 2. Data: 2010-11-12 13:40:30
    Temat: Re: Kto kupi Polbank ?
    Od: Piotr Gralak <g...@g...pl>

    grin napisał(a):
> [...]
    > - donosi "Financial Times".
    > Polbank jest ósmym największym bankiem w Polsce. Ma ok. 800 tys. klientów"

    kto by go nie kupil z pewnoscia pozegnamy sie z oprocentowaniem kont
    "mocnych" i bezkonkurencyjnymi kursami walut przy transakcjach
    kartowych. wiec korzystajmy poki mozna :)

    PG

  • 3. Data: 2010-11-12 14:25:13
    Od: b...@o...pl

    te banki znam i mam o nich wyrobioną opinię

    tego banku nie znam:

    i proszę o opinie grupowiczów
    tudzież wizje i proroctwa :)
    o skutkach przejęcia polbanku przez Włochów

  • 4. Data: 2010-11-12 15:15:14
    Od: Grzexs <g...@g...pXl>

    > tego banku nie znam:
    >
    > i proszę o opinie grupowiczów
    > tudzież wizje i proroctwa :)
    > o skutkach przejęcia polbanku przez Włochów

    Może zacznie przypominać Pekao?

    --
    Grzexs

  • 5. Data: 2010-11-12 17:47:23
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 12 Nov 2010 14:26:21 +0100, grin napisał(a):

> [...]
    > "Financial Times".
    > Polbank jest ósmym największym bankiem w Polsce. Ma ok. 800 tys. klientów"

    A może by tak ściepę narodową? ;)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 6. Data: 2010-11-12 17:56:38
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 12 Lis, 18:47, Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno> wrote:

    >  A może by tak ściepę narodową? ;)
    To by miało sens bo to znacznie lepszy bank niż PKO BP więc warto by
    sie nie stracił bo razem z nim przepadnie to co dobre. Gdyby za to
    jeszcze poprawić niedociągnięcia...;)

  • 7. Data: 2010-11-12 18:28:11
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    grin pisze:
> [...]
    > drugiego największego banku Grecji - EFG Eurobank. Są to: włoski Intesa
    > Sanpaolo, francuski BNP Paribas oraz austriacki Raiffeisen International

    Zainteresowani to sobie mogą być. Sama procedura przejęcia - choć
    oczywiście możliwa do przeprowadzenia - będzie bardzo skomplikowana, bo
    Polbank nie ma odrębnej osobowości prawnej. To trochę tak, jakby PKO
    chciało sprzedać tylko i wyłącznie odziały z Warszawy, wraz z pulą
    klientów tych tylko oddziałów.

    --
    MiCHA

  • 8. Data: 2010-11-12 19:02:31
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Fri, 12 Nov 2010 19:28:11 +0100, Przemyslaw Kwiatkowski napisał(a):

> [...]
    > Polbank nie ma odrębnej osobowości prawnej. To trochę tak, jakby PKO
    > chciało sprzedać tylko i wyłącznie odziały z Warszawy, wraz z pulą

    Ale bank ZTCW i tak się szykuje do "oddzielenia" w przyszłym roku - więc
    zapewne procedury już są znane i być może już są w toku. Zanim ten zakup
    dojdzie do skutku to może to już być samodzielny bank.

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 9. Data: 2010-11-14 14:44:29
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "grin" <s...@a...er> napisał w wiadomości grup
    > Same "cudowne" oferty. :-(

    To nie aż tak ważne kto kupi. I tak powoli możemy się przygotowywać do
    żałoby, tak jak po Handlobanku.

  • 10. Data: 2010-11-14 14:46:53
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 14 Lis, 15:44, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:

    > To nie aż tak ważne kto kupi. I tak powoli możemy się przygotowywać do
    > żałoby, tak jak po Handlobanku.

    ekonomia jest nieubłagana..ostatnio chyba jest tak, że im gorszy bank
    tym lepsze wyniki finansowe ma...