  • 1. Data: 2010-11-11 20:43:58
    Temat: Polbank - KK z chipem?
    Od: "marionek77" <marionek77 (ciach) @gmail.com>

    Czy Polbank wydaje już KK z chipem?

  • 2. Data: 2010-11-11 21:11:22
    Temat: Re: Polbank - KK z chipem?
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    W dniu 2010-11-11 21:43, marionek77 pisze:
    > Czy Polbank wydaje już KK z chipem?

    Podobno tak. Ale istniejących nie chcą po dobroci wymieniać (o ile się
    nie nakłamie o zagubieniu/zniszczeniu). Zacząłem akcję z pytaniem o
    duplikat na żądanie klienta - jest to usługa opisana w TOiP. Dam znać co
    powiedzą.

  • 3. Data: 2010-11-12 10:34:17
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Thu, 11 Nov 2010 22:11:22 +0100, Wojciech Nawara napisał(a):

> [...]
    > nie nakłamie o zagubieniu/zniszczeniu). Zacząłem akcję z pytaniem o
    > duplikat na żądanie klienta - jest to usługa opisana w TOiP. Dam znać co

    Przy goldzie wystarczyło zadzwonić, że karta się uszkodziła (ale ja
    wymieniałem jeszcze pasek na pasek).

    --
    Kojer

  • 4. Data: 2010-11-12 11:00:18
    Od: "Sinus" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Wojciech Nawara <u...@n...info> napisał(a):
    > Podobno tak. Ale istniejących nie chcą po dobroci wymieniać (o ile się
    > nie nakłamie o zagubieniu/zniszczeniu).

    Ale przecież "bezczipowość" tej karty to jedna z jej zalet - czemu więc
    zależy Wam na wymianie?

    --
    Sinus

  • 5. Data: 2010-11-12 12:19:03
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    Sinus wrote:

    > Ale przecież "bezczipowość" tej karty to jedna z jej zalet - czemu więc
    > zależy Wam na wymianie?

    Nie wiedzą co czynią :-)

    witrak()

  • 6. Data: 2010-11-12 15:19:36
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    W dniu Fri, 12 Nov 2010 11:00:18 +0000, Sinus napisał, a ja na to:

    > Ale przecież "bezczipowość" tej karty to jedna z jej zalet - czemu więc
    > zależy Wam na wymianie?

    A na czym miałaby polegać owa "zaleta??

    --
    :) Olgierd ||
    http://olgierd.rudak.org

  • 7. Data: 2010-11-12 15:35:06
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Fri, 12 Nov 2010 15:19:36 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > A na czym miałaby polegać owa "zaleta??

    Nie trzeba pamiętać pinu przy kredytówkach ;)

    A mi dzisiaj Eurobank przysłał nową debetówkę, ważną do 11/13.
    Nadal bez czipa :).

    --
    Kojer

  • 8. Data: 2010-11-12 15:49:41
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    W dniu Fri, 12 Nov 2010 16:35:06 +0100, Robert Kois napisał, a ja na to:

    > Nie trzeba pamiętać pinu przy kredytówkach

    No tak, nie pomyślałem, że pin trzeba spamiętać... ;-)

    --
    :) Olgierd ||
    http://olgierd.rudak.org

  • 9. Data: 2010-11-12 16:48:48
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 12 Nov 2010 15:49:41 +0000, Olgierd napisał(a):

    > No tak, nie pomyślałem, że pin trzeba spamiętać... ;-)

    Ja mam listę domyślnych PINów dla posiadanych kart, która aktualnie
    posiada jedną pozycję, więc z tym spamiętywaniem to tak nie przesadzajmy.

    Xenocide

  • 10. Data: 2010-11-12 18:04:18
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Fri, 12 Nov 2010 16:48:48 +0000 (UTC), xbartx napisał(a):

    > Ja mam listę domyślnych PINów dla posiadanych kart, która aktualnie
    > posiada jedną pozycję, więc z tym spamiętywaniem to tak nie przesadzajmy.

    A potem człowiek z rozpędu (lub w stanie wskazującym) wrzuca kredytówkę do
    bankomatu i boli ;).

    --
    Kojer