  • 1. Data: 2003-11-20 01:08:43
    Temat: Kto chce zarobic? (otwieram konto w Inteligo)
    Od: "Mariusz" <x...@p...onet.pl>

    Witam,
    mam zamiar otworzyc konto indywidualne w Inteligo i przy okazji zarobic (a
    dlaczego nie) 30zl w promocji "miedzy nami". Tak sie sklada, ze nikt z moich
    znajomych nie ma konta w tym banku. Dlatego prosze posiadacza konta Inteligo
    o przyslanie linka do wniosku o otwarcie konta. Przy okazji: zarobisz
    rowniez 30 zl !
    Kto pierwszy ten lepszy;)
    Prosze o odp. na priv.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-11-20 07:08:13
    Temat: Re: Kto chce zarobic? (otwieram konto w Inteligo)
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Mariusz napisał(a):

> [...]
    > o przyslanie linka do wniosku o otwarcie konta. Przy okazji: zarobisz

    A to Inteligo płaci naprawdę za polecenie konta? Chyba się nawrócili, bo
    jak miałem tam konto przed dwoma laty i poleciłem założenie konta mojemu
    znajomemu to tak sobie do dzisiaj czekam na pieniądze ;)

    *ICQ-79050392*
    *GG-1447098*

  • 3. Data: 2003-11-20 07:10:08
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

  • 4. Data: 2003-11-20 07:27:37
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    k...@4...net,
    Markus Sprungk <z...@c...cy>:

    > A to Inteligo płaci naprawdę za polecenie konta? Chyba się nawrócili,
    > bo jak miałem tam konto przed dwoma laty i poleciłem założenie konta
    > mojemu znajomemu to tak sobie do dzisiaj czekam na pieniądze ;)

    Moze nie trzyma tam srodkow i nie "zarobil" zlotowki odsetek?

    Wg. mojego doswiadczenia (ograniczonego) i info na grupie jest odwrotnie. Za
    czasow BGB rzetelnie naliczali nagrody zawsze, jesli wniosek byl zlozony w
    ramach czasowych danej promocji, mimo limitow kwotowych w regulaminie
    promocji. Od przejecia przez PKO BP polecilem jednej osobie, ktora na pewno
    zarobila zlotowke (widzialem wyciag) a nagrody niet.

    --
    Robert

  • 5. Data: 2003-11-20 08:11:12
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Robert napisał(a):

    > Moze nie trzyma tam srodkow i nie "zarobil" zlotowki odsetek?

    Po pierwsze: trzymał tam aktywne konto przez 6 miesięcy i regularnie
    dokonywał wpłat i wypłat

    Po drugie: Inteligo miał płacić za polecenie_konta a nie za wykonane na
    koncie operacje

    *ICQ-79050392*
    *GG-1447098*

  • 6. Data: 2003-11-20 08:21:02
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    1...@4...net,
    Markus Sprungk <z...@c...cy>:

    > Po pierwsze: trzymał tam aktywne konto przez 6 miesięcy i regularnie
    > dokonywał wpłat i wypłat

    To nie przesadza, ze naliczyly sie odsetki, jesli wyplat dokonywal zaraz po
    wplacie.

    > Po drugie: Inteligo miał płacić za polecenie_konta a nie za wykonane
    > na koncie operacje

    Ani za jedno ani za drugie - nie doczytales regulaminu promocji.

    --
    Robert

  • 7. Data: 2003-11-20 09:50:04
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ani za jedno ani za drugie - nie doczytales regulaminu promocji.

    Ale Tobie się dziwię, że nie wyjaśniłeś tej kwestii, mimo tego, że regulamin
    przeczytałeś. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 8. Data: 2003-11-20 10:08:17
    Od: "Robert" <u...@o...pl>

    bpi2o9$8ua$...@n...onet.pl,
    Wojciech Nawara <n...@o...pl>:
    > Użytkownik "Robert" <u...@o...pl> napisał w
    > wiadomości news:bphti5$c9t$1@topaz.icpnet.pl...

    > Ale Tobie się dziwię, że nie wyjaśniłeś tej kwestii, mimo tego, że
    > regulamin przeczytałeś. :-)

    Wyjasnilem juz wczesniej, myslalem, ze to jest jasne.

    To jeszcze raz: musi sie naliczyc zlotowka odsetek.

    --
    Robert

  • 9. Data: 2003-11-20 10:18:28
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    > Wyjasnilem juz wczesniej, myslalem, ze to jest jasne.
    >
    > To jeszcze raz: musi sie naliczyc zlotowka odsetek.

    Nie o to mi chodziło. Chodziło mi o Twojego poleconego i wyjaśnienie
    sytuacji z bankiem. :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara

  • 10. Data: 2003-11-20 11:13:05
    Od: "seb" <a...@a...pl>

    Od przejecia przez PKO BP polecilem jednej osobie, ktora na pewno
    > zarobila zlotowke (widzialem wyciag) a nagrody niet.

    Ja podobnie - poleciłem, zlotówka (i więcej) narosła, nagrody niet, email
    poczta wewnętrzna wyslany, brak reakcji. Zaraz piszę kolejnego.

    pzdr
    Seb