  • 1. Data: 2003-11-19 22:11:58
    Temat: No i co z tym BIKiem?
    Od: Populares <n...@g...pl>

    Dziś mija 90 dni od czasu jak wysłałem do nich zapytanie, czy mają coś
    na mnie. Jak się domyślacie nie raczyli odpisać. Dodam, że zapytanie
    wysłałem listem poleconym na formularzu wydrukowanym z ich strony
    internetowej.

  • 2. Data: 2003-11-20 09:23:00
    Temat: Re: No i co z tym BIKiem?
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Populares" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > na mnie. Jak się domyślacie nie raczyli odpisać. Dodam, że zapytanie
    > wysłałem listem poleconym na formularzu wydrukowanym z ich strony

    Moze nic nie maja na Ciebie? Ja czekalem na odpowiedz ok. 5tygodni.

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia

  • 3. Data: 2003-11-20 22:52:22
    Od: Populares <n...@g...pl>

    Lopez wrote:

    > Użytkownik "Populares" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Moze nic nie maja na Ciebie? Ja czekalem na odpowiedz ok. 5tygodni.

    Jeżeli nic nie mają, to chyba powinni mi to napisać?

  • 4. Data: 2003-11-21 08:10:15
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    > Jeżeli nic nie mają, to chyba powinni mi to napisać?

    Racja. Powinni. Ale moze czekaja, az sie cos znajdzie? ;-)

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia