  • 1. Data: 2003-11-19 22:28:47
    Temat: sprzedaz na eBay`u
    Od: "r.a.d.z.i.u." <cioochcia[wyrzuc_to]@poczta.onet.pl>

    czy ktos zajmowal sie sprzedawaniem na eBay`u i wysylka za granice? Jak
    wyglada najprostsza forma pobierania platnosci?

  • 2. Data: 2003-11-19 22:32:21
    Temat: Re: sprzedaz na eBay`u
    Od: "L1962" <L...@v...net>

    "r.a.d.z.i.u." <cioochcia[wyrzuc_to]@poczta.onet.pl> wrote in message
    > czy ktos zajmowal sie sprzedawaniem na eBay`u i wysylka za granice? Jak
    > wyglada najprostsza forma pobierania platnosci?

    Pay Pal

  • 3. Data: 2003-11-19 23:03:31
    Od: "Betinho" <p...@w...pl>

    Użytkownik "r.a.d.z.i.u." <cioochcia[wyrzuc_to]@poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bpgqou$eos$1@topaz.icpnet.pl...
    > czy ktos zajmowal sie sprzedawaniem na eBay`u i wysylka za granice? Jak
    > wyglada najprostsza forma pobierania platnosci?

    PayPal (niestety). 99 procent transakcji tą drogą. mozna jeszcze moneybooker

  • 4. Data: 2003-11-20 17:51:36
    Od: "Piotr" <p...@c...cz>

    > czy ktos zajmowal sie sprzedawaniem na eBay`u i wysylka za granice? Jak
    > wyglada najprostsza forma pobierania platnosci?

    allpay?

    Pozdr.,
    Piotr

  • 5. Data: 2003-11-20 18:19:54
    Od: "r.a.d.z.i.u." <cioochcia[wyrzuc_to]@poczta.onet.pl>

    "L1962"

    > Pay Pal

    z tego co sie zdarzylem zorientowac, to Pay Pal nie dziala w polsce?? czyzby
    moje niedoinformowanie?

    jak sie zarejestrowac?

  • 7. Data: 2003-11-20 19:19:39
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik r.a.d.z.i.u. <cioochcia[wyrzuc_to]@poczta.onet.pl> w wiadomości
    do grup dyskusyjnych napisał:bpj0i5$cei$...@t...icpnet.pl...

    > z tego co sie zdarzylem zorientowac, to Pay Pal nie dziala w polsce??
    czyzby
    > moje niedoinformowanie?

    Dobrze się orientujesz. Regulamin nie dopuszcza Polaków. Teoretycznie.

  • 6. Data: 2003-11-20 19:19:39
    Od: "corner" <c...@i...pl>

  • 8. Data: 2003-11-20 22:59:48
    Od: Wiedźma Ple-Ple <m...@p...onet.pl>

    "patek777" <p...@p...onet.pl> wrote:

    > Z mojego doswiadczenia wynika ze okolo 90 wplat dostaje PayPalem a reszte
    > tzw. MONEY ORDER lub zwykle czeki.

    A napisz jeszcze jak to jest z wypłatą z PayPal'a... Czy jest to na
    zasadzie jakiegoś konta w stylu allegrowego PayBack? Jak ściągać kasę?
    Tylko przelewami, czy jest jakiś inny sposób?
    Pytam z ciekawości...

    --
    Welcome...! to the elder ruins again
    The wind whispers beside the deep forest

  • 9. Data: 2003-11-21 08:36:42
    Od: "L1962" <L...@v...net>

    "Wiedźma Ple-Ple" <m...@p...onet.pl> wrote in message
    l.in.man...

> [...]
    > zasadzie jakiegoś konta w stylu allegrowego PayBack? Jak ściągać kasę?
    > Tylko przelewami, czy jest jakiś inny sposób?

    Z Pay Pal masz zintegrowane konto bankowe i przelewasz kase na jego rachunek
    lub mozesz przeslac komus dalej.

  • 10. Data: 2003-11-21 08:52:47
    Od: "Tashi" <k...@p...onet.pl>

    W praktyce też - moje konto zawiesili, nie podobał im się bank. A Ty masz
    kartę amerykańską, czy jakąś z Europy??
    Co do płatności to polecam BidPaya