  • 51. Data: 2002-04-29 09:02:13
    Temat: Re: Krytyka...
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Apr 29, 2002 at 10:56:43AM +0200, Tomasz Staszewski wrote:

    > Bo np. w Fortisie widzę w tej historii, że zleciłem przelew ze wszyskimi
    > jego szczegółami i jeśli nie pójdzie taki przelew z braku środków, albo,
    > co ważniejsze, na skutek pomyłki banku to mam jakiś tam ślad po nim.

    Slad powinienes miec zawsze ze skladasz zlecenie.

    W mBanku bywa roznie ...

    > Z przykrością muszę stwierdzić, że w mBanku zdażyło mi się dwukrotnie (w
    > ciągu 1,5 roku) mieć prawie 100% pewność, że przelew zleciłem, a on mimo
    > obecności środków na rachunku nie wyszedł. Niepamiętając dokładnie
    > godziny kiedy składałem zlecenie szanse na reklamowanie tego w mLince
    > mam bliskie 0.

    Nie zartuj. Godzina kiedy skladales zlecenie w zaden sposob nie jest
    konieczna do tego aby reklamowac jego nie-wykonanie.

    --

    --w

  • 52. Data: 2002-04-29 09:40:07
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Wojtek Piecek wrote:

    > Nie zartuj. Godzina kiedy skladales zlecenie w zaden sposob nie jest
    > konieczna do tego aby reklamowac jego nie-wykonanie.

    Ja: Wie pani, ja składałem taki przelew i on nie wyszedł.
    mL: Kiedy pan ten przelew składał?
    Ja: W zeszłą środę.
    mL: A nie pamięta pan mniej więcej godziny?

    itd.
    Kiedyś nawet podałem im IP komputera, z którego to robiłem a i tak nie
    znaleźli:-((
    Po prostu dochodzimy do poruszanego na ebankach problemu potwierdzenia
    złożenia dyspozycji przelewu w banku elektronicznym i w mBnaku takiego
    potiwerdzenia nie ma.

    pzdr

    Tomek

  • 53. Data: 2002-04-29 09:50:59
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Apr 29, 2002 at 11:40:07AM +0200, Tomasz Staszewski wrote:

    > Ja: Wie pani, ja składałem taki przelew i on nie wyszedł.
    > mL: Kiedy pan ten przelew składał?
    > Ja: W zeszłą środę.
    > mL: A nie pamięta pan mniej więcej godziny?

    Ja: Nie, nie pamietam.

    Naprawde to jakis problem?

> [...]
    > Po prostu dochodzimy do poruszanego na ebankach problemu potwierdzenia
    > złożenia dyspozycji przelewu w banku elektronicznym i w mBnaku takiego

    A jaki to dowod ze podasz godzine kiedy sie logowales? Przeciez mogles
    sprawdzac kolor ramek albo obciazenie maszyny jak wstaje VM, przeciez
    to zaden dowod.

    --

    --w

  • 54. Data: 2002-04-29 10:18:26
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > A jaki to dowod ze podasz godzine kiedy sie logowales? Przeciez mogles
    > sprawdzac kolor ramek albo obciazenie maszyny jak wstaje VM, przeciez
    > to zaden dowod.

    Co nie zmienia fakt, ze jest to do dupy rozwiazane. Podobnie w Multi jest -
    zupelnie nie ma sladu w hisotrii ze byl jakis przelew ale nie zostal
    wykonany z jakiegos powodu.
    Mam teraz zapisane na rachunku, ze poszedl przelew za telefon z Multi -
    dostalem wezwanie do zaplaty - widocznie nie doszlo.
    sladu w historii nie ma i teraz... w Fortisie mam ze przelew nie podszedl
    czy cos..

  • 55. Data: 2002-04-29 10:34:28
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    Wojtek Piecek wrote:

    > A ja sie pytam po co mi to moze byc potrzebne.
    >
    > Pewnie mozna jeszcze umiescic informacje gdzie sa korki w Warszawie
    > (bo na pewno gdzies sa) tylko pytanie do czego to komus potrzebne.

    A skad mam wiedziec po co Tobie? Czyzby banki tworzyly oferte pod
    Twoje potrzeby? To ze Ty nie widzisz zastosowania jakiejs funkcji
    to nie oznacza ze komus sie nie przydaje. Moze np. ja mam kaprys
    sprawdzic sobie co i kiedy mieszalem na koncie. Ktos inny bedzie
    chcial kontrolowac kiedy jego pracownicy loguja sie na konto
    firmy i w jakim celu.

    --
    Sława, pieniądze i kobiety - Medżik DiscoPolo Mejker
    Odwiedź już dziś: http://www.mdpm.bzi.pl !!!

  • 56. Data: 2002-04-29 10:49:12
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Apr 29, 2002 at 12:34:28PM +0200, Marcin F wrote:

> [...]
    > sprawdzic sobie co i kiedy mieszalem na koncie. Ktos inny bedzie
    > chcial kontrolowac kiedy jego pracownicy loguja sie na konto

    Ja sie pytam jako klient, pod ktorego ten system jest zrobiony. Wiec
    sie pytam do czego ktos tego uzywa. Bo ja np. bym wolal aby przelewy
    byly tansze a by nie bylo takiej uzytecznosci.

    --

    --w

  • 57. Data: 2002-04-29 11:02:17
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    Wojtek Piecek wrote:

    > Ja sie pytam jako klient, pod ktorego ten system jest zrobiony. Wiec
    > sie pytam do czego ktos tego uzywa. Bo ja np. bym wolal aby przelewy
    > byly tansze a by nie bylo takiej uzytecznosci.

    ten podwatek nie toczyl sie na temat oferty banku tylko funkcji
    udostepnianych
    przez system, wiec nie rozumiem Twojej uwagi o cenie uslugi

    btw przelewy sa w sez@mie da darmo wiec tansze raczej nie beda

  • 58. Data: 2002-04-29 11:46:20
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Apr 29, 2002 at 01:02:17PM +0200, Marcin F wrote:

    > ten podwatek nie toczyl sie na temat oferty banku tylko funkcji
    > udostepnianych
    > przez system, wiec nie rozumiem Twojej uwagi o cenie uslugi

    Bo za wszystko sie placi. Ale jesli sa to przelewy bezplatne to sie
    wycofuje raczkiem.

    Anyway - dalej uwazam to za taki ficzer jak skladanie zyczyen
    imieninowych po zalogowaniu.

    --

    --w

  • 59. Data: 2002-04-29 12:29:39
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    Wojtek Piecek wrote:

    > Bo za wszystko sie placi. Ale jesli sa to przelewy bezplatne to sie
    > wycofuje raczkiem.

    powtarzam juz trzeci raz ze nie pisze o ofercie banku a jedynie o samym
    systemie

    > Anyway - dalej uwazam to za taki ficzer jak skladanie zyczyen
    > imieninowych po zalogowaniu.

    przeciez nie bylo moim celem przekonanie Cie ze ta funkcja jest Tobie
    potrzebna, niewatpliwie jednak wzbogaca ona mozliwosci systemu

  • 60. Data: 2002-04-29 12:37:12
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Apr 29, 2002 at 02:29:39PM +0200, Marcin F wrote:

    > przeciez nie bylo moim celem przekonanie Cie ze ta funkcja jest Tobie
    > potrzebna, niewatpliwie jednak wzbogaca ona mozliwosci systemu

    Informacja o korkach w Warszawie tez. Tylko sie wciaz pytam co to
    wzbogacenie mozliwosci niesie ze soba?

    Bo jak tak dalej pojdzie to stwierdzimy ze banki z kwadratowymi
    przyciskami (czy tez z przyciskami o wiekszym polu) sa lepsze bo
    latwiej w przycisk trafic i dzieki temu podnosza one mozliwosci
    systemu.

    --

    --w