  • 1. Data: 2002-04-28 07:48:01
    Temat: Kredyt w Inteligo
    Od: "Włodek" <s...@a...bankier.pl>

    Jak wysoko jest oprocentowany kredyt w Inteligo i czy są dodatkowe opłaty?

  • 2. Data: 2002-04-28 08:25:58
    Temat: Re: Kredyt w Inteligo
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Włodek" <s...@a...bankier.pl> napisał w wiadomości
    > Jak wysoko jest oprocentowany kredyt w Inteligo i czy są dodatkowe
    opłaty?

    http://groups.google.com/groups?selm=a6scpt%24l90%24
    1%40news.tpi.pl

    Maciej

  • 3. Data: 2002-04-28 23:13:34
    Od: Kasia Pawełek <k...@t...pl>

    to zależy na jaki okres taki kredyt chcesz wziac i w jakiej kwocie ale od 18- 23,5 %
    i od 3 do 24 miesiecy, oraz od 2,5 do 6,5 tys zł
    Nie pytaj z kąd wiem poprostu zajmuje się sprzedaża bezpośrednią konta

  • 4. Data: 2002-04-29 08:08:22
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    > Użytkownik "Włodek" <s...@a...bankier.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Rozbieznosc w tych wynikach duza ;). Proponuje zrobic eksperyment... skoro
    spraedajesz ten produkt to nie bedzie dla Ciebie trudne :).
    Podaj kwote kredytu, okres przez jaki bedzie splacany oraz kwote raty
    miesiecznej [+ oplata miesieczna za obsluge]. Umiescmy pieniadze z kredytu
    na rachunku w Inteligo i oblicz jakie powinno byc oprocentowanie konta w
    Inteligo aby nie stracic [i nie zystac] nic na kredycie. Mysle ze to
    jednoznacznie okresli jakie jest oprocentowanie kredytu :).

    Maciej