  • 1. Data: 2002-04-27 19:53:06
    Temat: Euronet?
    Od: "Jakub Zak" <c...@p...onet.pl>

    czesc mam takie pytanko: do niedawna bylo posiadaczem konta w PEKAO Sa a co
    za tym idzie karty maestro - jednak obecnie zmienilem na multibank i mam
    takie pytanko - czy wszystkie bankomaty euronet-u maja banknoty o
    najmniejszym nominale 50 pln??? bo jak narazie na kilka dni zytkowania juz
    dwokrotnie sie zawiodlem:(( tak jest wszedzie czy tylko niektore bankomaty
    tak maja???

    p.s.
    jezeli to istotne to jestem z Wroclawia

    pozdrawiam, Jakub Zak

  • 2. Data: 2002-04-27 20:50:40
    Temat: Re: Euronet?
    Od: "Paul" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Jakub Zak" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    >czy wszystkie bankomaty euronet-u maja banknoty o
    najmniejszym nominale 50 pln???

    Niestety najmniejsza kwota do wypłacenia w Euronetach (w całej sieci) to 50
    pln; można wypłacać tylko wielokrotności tej kwoty...

    --
    Pozdr,
    Paul

  • 3. Data: 2002-04-27 22:13:48
    Od: "Jakub Zak" <c...@p...onet.pl>

    no to kiszka :( mam nadzieje ze zadko bede musial to robic - dziekuje i
    pozdrawiam