  • 1. Data: 2002-04-27 19:55:24
    Temat: Gdzie konto dla firmy
    Od: "Drawer" <d...@p...onet.pl>

    Pewnie czeste pytanie, ale ...
    Gdzie założyć konto na firmę najlepiej internetowe z małymi opłatami.

  • 2. Data: 2002-04-27 20:01:07
    Temat: Re: Gdzie konto dla firmy
    Od: <z...@p...onet.pl>

    > Pewnie czeste pytanie, ale ...
    > Gdzie założyć konto na firmę najlepiej internetowe z małymi opłatami.

    To oczywiste: w mBanku.

  • 3. Data: 2002-04-27 20:58:16
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik <z...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości

    > To oczywiste: w mBanku.

    Ale jednak po tym (koniec czerwca) jak wprowadzą
    wszystkie zapowiadane kanały i ułatwienia. :-)

    Sark

  • 4. Data: 2002-04-27 22:13:37
    Od: "Konti" <k...@k...net.pl>

    > To oczywiste: w mBanku.

    Ale w mB przelewy na ZUS są baaardzo droogie.
    A jak weźmiesz jeszcze potwierdzenie, to zbankrutujesz!

    Fakt, że prowadzenie jest za darmo, ale odbijają sobie gdzie indziej.
    Ja myślę, że lepiej w Multi.

    pzdr
    Konti

  • 5. Data: 2002-04-28 11:13:30
    Od: bromden <b...@p...gazeta.pl>

    Telepekao24 (http://telepekao24.pl),
    - koszty:
    prowadzenie pln 8,
    wyciag pln 1,2,
    przelewy 0,1% obrotow po stronie winien (czyli zus - pln 0,6),
    - razem z wyciagiem dostajesz potwierdzenia przelewow do zus i us
    z pieczatkami,
    - szybki serwer niezaleznie od pory dnia,
    - token,

    mam i bardzo polecam

  • 6. Data: 2002-04-28 16:17:52
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Sat, 27 Apr 2002 21:55:24 +0200, w <aaevmc$pvl$1@news.tpi.pl>,
    "Drawer" <d...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Pewnie czeste pytanie, ale ...
    > Gdzie założyć konto na firmę najlepiej internetowe z małymi opłatami.

    Inteligo
    Multibank
    mBank
    Telepekao24

    W kolejności od najlepszego do najgorszego.

  • 7. Data: 2002-04-28 17:57:22
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Konti" <k...@k...net.pl> napisał w
    wiadomości news:aaga3v$d04$4@news.tpi.pl...

    > Ale w mB przelewy na ZUS są baaardzo droogie.

    ??????? a skąd takie rewelacje !!??

    > A jak weźmiesz jeszcze potwierdzenie, to
    zbankrutujesz!

    ma byc darmowe z iternetu lub faksem

    Sark

  • 8. Data: 2002-04-28 18:50:51
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Osobnik posiadający mail'a k...@k...net.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Ale w mB przelewy na ZUS są baaardzo droogie.

    A ile kosztują ;-P

    > A jak weźmiesz jeszcze potwierdzenie, to zbankrutujesz!

    To fakt.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "...kobiety tak dalece szanować należy, jak dalece
    same siebie szanować umieją." Wojciech Bogusławski

  • 9. Data: 2002-04-28 21:49:30
    Od: "Konti" <k...@k...net.pl>

    > Inteligo
    > Multibank
    > mBank
    > Telepekao24

    Czy możesz to trochę rozwinąć? Dlaczego akurat taka kolejność?
    Szczególnie interesuje mnie pozycja Inteligo.

    --
    pzdr
    Konti

  • 10. Data: 2002-04-28 21:52:39
    Od: "Konti" <k...@k...net.pl>

    > ??????? a skąd takie rewelacje !!??

    A z infolinii mBanku.

    > zbankrutujesz!
    >
    > ma byc darmowe z iternetu lub faksem

    Ale nie jest. Z resztą idź z internetowym potwierdzeniem wpłaty na ZUS np.
    do lekarza :((

    --
    pzdr
    Konti