  • 1. Data: 2002-04-27 18:48:55
    Temat: JAK ZWROCIC KASE SKARBOWEMU??
    Od: <k...@p...onet.pl>

    Czesc,

    Pytanie dyletanta (nigdy nie zwracalem podatku do tej pory) - czy mozna zwrocic
    skarbowemu podatek przelewajac kase np. z mbanku, czy trzeba na specjalnym
    formularzu na poczcie czy w marmurku? Termin - podobno do najblizszego wtorku.
    Rozumiem, ze data wyjscia przelewu sie liczy...

    Pozdr,

    Karciarz01

  • 2. Data: 2002-04-27 19:48:12
    Temat: Re: JAK ZWROCIC KASE SKARBOWEMU??
    Od: <z...@p...onet.pl>

> [...]
    > skarbowemu podatek przelewajac kase np. z mbanku, czy trzeba na specjalnym
    > formularzu na poczcie czy w marmurku? Termin - podobno do najblizszego

    Nie widzę przeciwwskazań. Musisz znać nr konta swego Urzędu Skarbowego. Zwykle
    podawane jest na poczcie m inn.

  • 3. Data: 2002-04-27 21:04:34
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nie widzę przeciwwskazań.

    Też nie widzę

    > Musisz znać nr konta swego Urzędu Skarbowego. Zwykle
    > podawane jest na poczcie m inn.

    Albo na tablicy ogłoszeń w samych US. Z tego co sie orientuję to juz wszystkie od
    01.10.2002 r podaja nowe numery w standardzie NRB-IBAN. Możesz je tez znaleźć w
    internecie np.
    http://www.bazy.hoga.pl/urzedy.asp
    http://www.rzeczpospolita.pl/prawo/doc/teleadresy/sk
    arb_slas.html

    Sark

  • 4. Data: 2002-04-27 21:16:14
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Sat, 27 Apr 2002 23:04:34 +0200, "Sark" <w...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Albo na tablicy ogłoszeń w samych US. Z tego co sie orientuję to juz wszystkie od
    01.10.2002 r podaja nowe numery w standardzie NRB-IBAN.

    Nie, jeszcze nie wszystkie. Natomiast od 1.10.2002, jak piszesz, byc
    moze juz wszystkie beda podawac. Ale tu bardziej pasuje czas przyszly
    :-)

    Pozdrawiam
    PGR

  • 5. Data: 2002-04-27 22:04:46
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On 27 Apr 2002 k...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    >+ skarbowemu podatek przelewajac kase np. z mbanku, czy trzeba na specjalnym

    Można z mBanku. Ale powinno iść w formacie odpowiadającym "specjalnym
    formularzom" :)
    Niektóre banki zapodały format, w jakim należy wysyłać
    zapłaty za podatki; rzuć okiem (i ściągnij PDFa):

    http://www.ing.pl/u235/navi/54550

    Nie mam zdrowia teraz zwalczać co ma być w polach,
    przeszukując z użyciem groups.google.com (->zaawansowane)
    grupę pl.*.podatki znajdziesz kilka komentarzy.

    Pozdrowienia, Gotfryd

  • 6. Data: 2002-04-28 16:26:32
    Od: <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > przeszukując z użyciem groups.google.com (->zaawansowane)
    > grupę pl.*.podatki znajdziesz kilka komentarzy.

    Wielkie dzieki wszystkim za porady. Chyba trzasne przelew z mbanku. Opis
    przelewu wzialem sobie z plyty "Pity", ktora dolozyli kiedys do Wyborczej. Jak
    pojde siedziec za zle przelana kase, to bede do Was pisal z wiezienia... ;-)

    Pozdr,
    Karciarz01

  • 7. Data: 2002-04-28 18:00:07
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Gralak" <g...@p...onet.pl>
    napisał w wiadomości

    > Nie, jeszcze nie wszystkie. Natomiast od
    1.10.2002, jak piszesz, byc
    > moze juz wszystkie beda podawac.

    Ach te niepokorne "0" zawsze wskoczy tam gdzie nie
    powinno a powinno być " od 1.01.2002 r" :-))

    Sark

  • 8. Data: 2002-04-28 18:07:21
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne"
    <s...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    .stanpol.com.pl...

    > Można z mBanku. Ale powinno iść w formacie
    odpowiadającym "specjalnym
    > formularzom" :)

    A wlasnie że nie i to szcególnie w mbanku. Jeszcze
    w tym roku obowiązuje stara formatka do przelewów
    do US.
    Było nawet info w tej sprawie w aktualnościach i
    na forum mbankowym a KK dal nawet linka do pisma
    jakie wystosowało chyba do Zw. Ba. Pol.
    Ministerstwo.

    > Niektóre banki zapodały format, w jakim należy
    wysyłać
    > zapłaty za podatki; rzuć okiem (i ściągnij
    PDFa):

    Owszem zapodały ale na okoliczność niewyrobienia
    się w temacie nowych formatek i tak się
    postanowiły ratować (także BZWBK) taki substytut
    formatki. A potem wyszło to pismo o którym wyżej.
    W efekcie można i tak i tak

    Sark

  • 9. Data: 2002-04-28 18:18:32
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl>

> [...]
    Jak
    > pojde siedziec za zle przelana kase, to bede do Was pisal z wiezienia...
    ;-)

    Jak wpiszesz typ (rodzaj) PIT oraz swój NIP to zapewne wystarczy za stary
    rok

    Nowomodny sposób nie jest jeszcze obowiązkowy a i być może część urzędów nie
    umie go odszyfrować