eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKredytówka bez przewalutowania (ale doczytać - bo haczyki) na wyjazdy zagraniczne - promo w citku › Re: Kredytówka bez przewalutowania (ale doczytać - bo haczyki) na wyjazdy zagraniczne - promo w citku
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Tue, 6 Jun 2023 08:50:56 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Kredytówka bez przewalutowania (ale doczytać - bo haczyki) na wyjazdy
    zagraniczne - promo w citku
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    wtorek, 6 czerwca 2023 o 12:38:52 UTC+2 Marcin Mokrzycki napisał(a):
> [...]
    na premium, które potem wypadło z oferty.
    > Premium. Miałem w starej wersji, niedawno zmigrowałem na obecną.

    Jakiś powód, że się opłaciło, mimo podniesionych wymagań (choć o to zadbali niestety
    pinokio i glapcio)?

    O, i w sumie dotarło do mnie, że premium we francuzie wróciło - bo OIDP przez jakiś
    czas nie było,
    został tylko plebs, a potem od razu "private banking".

    "podłączyć' pod walutowe debetówkę, bez potrzeby wydawania kolejnej.
    > Z rachunków premium tylko VeloBank ma dziwną konstrukcję - konto walutowe
    > jest płatne 5 zł, chyba że wykona się 5 płatności debetówką (która może być
    > podpięta do rachunku PLN). W innych bankach jest normalnie za darmo.

    Jeszcze santander się wygłupia i dla bezpłatności każe trzymać na rachunki min. 20
    jednostek waluty.
    Ale przelewy SEPA za darmo.

    Tu wyskoczył ciekawy problem - jaki typ przelewu wybrać, żeby przelać euro
    między polskimi bankami - a jaki, żeby przelać euro wewnątrz banku,
    oczywiście chodzi o brak przewalutowań.

    > Tak, na Mojej Karcie Premium.

    O, to może dobrze pamiętałem, choć wciąż trochę się skłaniam ku temu,
    że bez dodatkowej opłaty za przewalutowanie tylko przy księgowaniu na rachunku euro.
    Jesteś pewien, że tak jest na debetówce i rachunku PLN, a nie na visie premium?

    > Zgadza się. Tak jest również w CitiKoncie.

    O, co do citi to masz na to jakiś źródło?
    Bo teraz to mam dokumentnie zaplątane tym, że ta sama debetówka jest do rachunków
    wspólnych i indywidualnych
    i dopytuję mocno citka, jak się zachowa citi global wallet.
    Jak się w końcu dowiem to może zamieszczę korespondencję, żebyście poznali tą drogę
    przez mąkę ;>

    Gdyby to tylko nie był żubr... ;>