eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKredyt na pesel... › Re: Kredyt na pesel...
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!weretis.net!feeder4.news.weretis.net!ecngs!testfeeder.ecngs.de!81.171.118
    .63.MISMATCH!peer03.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-
    02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!no
    t-for-mail
    Subject: Re: Kredyt na pesel...
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <a...@n...neostrada.pl>
    <niph95$cp1$1@node2.news.atman.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <nir80e$1ae$1@node2.news.atman.pl>
    <575124d1$0$682$65785112@news.neostrada.pl>
    <nir8mp$1rs$2@node2.news.atman.pl>
    <575139df$0$22836$65785112@news.neostrada.pl>
    <nireeo$7mu$2@node2.news.atman.pl>
    From: Miroo <b...@b...brak.i.juz>
    Date: Fri, 3 Jun 2016 10:58:51 +0200
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:38.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/38.7.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <nireeo$7mu$2@node2.news.atman.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 15
    Message-ID: <575146d6$0$698$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 91.197.153.32
    X-Trace: 1464944342 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 698 91.197.153.32:51188
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 1732
    X-Received-Body-CRC: 1660105701
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:623801
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2016-06-03 o 10:17, Liwiusz pisze:
    >> Ciekawe ile jest w Polsce osób, które spłacają cudzy kredyt, bo nie
    >> potrafili się przed tym obronić, albo walka trwa latami.
    >> To pewnie jest niewielki odsetek, ale dlaczego ci ludzie w ogóle taki
    >> problem mają? Przecież powinno wystarczyć oświadczenie "to nie mój
    >> kredyt" i niech bank udowadnia swoje racje, a nie obywatel.
    >
    > I tak jest.

    No to jak się to odbywa? Bank miesiącami wysyła upomnienia na
    nieistniejący (lub cudzy) adres. Traci cierpliwość. Co potem? Jakie
    podejmuje kroki?

    Pozdrawiam

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1