  • Data: 2016-06-03 10:55:33
    Temat: Re: Kredyt na pesel...
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-06-03 o 10:51, J.F. pisze:

    > Taaa, zlozylby bank wniosek egzekucyjny, oczywiscie na adres Koluszki
    > 36, i jak myslisz - dlugo by trwalo do przyjscia komornika ?

    Długo, bo by się sądowi nie zgadzał pesel z adresem i wzywałby do
    wskazania poprawnego adresu.

    > A wiec on dobrze wiedzial, ze nic mu nie grozi ... na szczescie byly
    > jeszcze telewizje ...

    Moje doświadczenie z telewizjami i programami na takie tematy uczy mnie,
    że są one na żenująco niskim poziomie.

    http://www.remitent.pl/domy-za-pozyczke-ze-sprawy-dl
    a-reportera-redaktor-jaworowicz/7379

    http://www.remitent.pl/zycie-jak-w-madrycie-a-potem-
    cwierc-miliona-euro-dlugu-czyli-kolejna-sprawa-pani-
    jaworowicz/7416

    www.remitent.pl/poreczyl-z-grzecznosci-idzie-do-jawo
    rowicz-bo-musi-splacac/7398

    --