  • Data: 2016-06-03 11:03:43
    Temat: Re: Kredyt na pesel...
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:nireeo$7mu$2@node2.news.atman.pl...

    > Aby zgłosić zarzut fałszywego podpisu nie potrzeba prawnika.

    Mogę zgłosić (nie wiem komu): "Bank ma umowę kredytu (nie chce mi pokazać -
    z artykułu wynika, że nawet policji, czy prokuraturze jakoś nie chcieli
    dostarczyć), na którym jest nie mój podpis".
    A jakby się okazało, że na umowie nie ma żadnego podpisu (bo robiący ten
    przekręt zapomnieli o takim drobiazgu) to by się może okazało, że
    poświadczyłem nieprawdę (że tam jakiś jest a nie ma) i za to bym odpowiadał?

    Czyli (dla pewności) powinienem zgłosić, że "Bank _prawdopodobnie_ ma jakiś
    dokument na którym _prawdopodobnie_ jest jakiś podpis i mimo, że go nie
    widziałem to oświadczam, że nie jest on mój."
    Takie pismo złożone (nie wiem czy na policji, czy w prokuraturze) byłoby OK?

    > Obudź się. Nie ma już bankowego tytułu egzekucyjnego, bank już nikogo
    > niesłuszną egzekucją zaskoczyć nie może.

    Denerwuje mnie jak ktoś uważa, że wszyscy inni powinni być na bieżąco w tym,
    w czym on jest na bieżąco bo to jego dziedzina.
    Na prawdę mnie denerwuje.
    P.G.