  • 1. Data: 2002-02-15 08:32:09
    Temat: Kredyt mieszkaniowy-pytanie
    Od: "Flashmaster" <f...@w...pl>

    Witam.
    1) Mam pytanie: jakie dochody bieze pod uwage bank przy udzielaniu kredytu
    mieszkaniowego?
    Ja pracuje jako grafik i czesc dochodow osiagam z umowy o prace a czesc z
    umowy o dzielo ktora podpisuje z firma we ktorej jestem zatrudniony miesiac
    w miesiac od 2 lat, czesto osiagam dochody takze z innych zrodel (tez umowa
    o dzielo) czy bank bedzie bral pod uwage tylko wynagrodzenie z umowy o prace
    czy inne dochody tez?
    2) I jeszcze drugie pytanie: czy moge wzaic kredyt wspolnie z narzeczona,
    czy musimy pierw sie pobrac..... ona osiaga dosc duze dochody ale z tylko z
    umowy o dzielo/zlecenie

    pozdr. Marcin

  • 2. Data: 2002-02-15 08:37:02
    Temat: Re: Kredyt mieszkaniowy-pytanie
    Od: "Robert K. \(Beer\)" <b...@p...onet.pl>

    "Flashmaster" <f...@w...pl> napisał:
    > Witam.
    > 1) Mam pytanie: jakie dochody bieze pod uwage bank przy udzielaniu kredytu
    > mieszkaniowego?

    Z tymi Twoimi umowami może nie być zbyt prosto...
    Nie stanowią one chyba stałego dochodu - może się zdarzyć, że np. dwa
    miesiące pod rząd nie będziesz miał takowych umów. Z czego zapłacisz ratę ?
    Wydaje mi się, że bank będą interesowały dochody stałe, czyli wynikające
    z umowy o pracę

    > 2) I jeszcze drugie pytanie: czy moge wzaic kredyt wspolnie z narzeczona,
    > czy musimy pierw sie pobrac..... ona osiaga dosc duze dochody ale z tylko
    > umowy o dzielo/zlecenie

    Nie musicie być chyba małżeństwem. Współkredytobiorca może być "dowolny".
    Ale też jego dochody w jakimś stopniu muszą być udokumentowane, pewne.

  • 3. Data: 2002-02-15 08:47:29
    Od: "Dante" <d...@h...com>

    Banki wiele nie rozumieja i wcale nie chca dawac kredytow mieszkaniowych bo
    im sie to nie oplaca (tak mi powiedzieli).

  • 4. Data: 2002-02-15 08:50:57
    Od: "Flashmaster" <f...@w...pl>

    "Robert K. (Beer)" <b...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    ?
    > Wydaje mi się, że bank będą interesowały dochody stałe, czyli wynikające

    ale umowy sa tak jakby obejsciem zusu.... czy banki tego nie rozumieja?
    wiele firm stosuje zatrudnienie pracownika na wynagrodzenie minimal, ale de
    facto placi mu np. 5000-6000 brutto miesiac w miesiac przez pare lat......

    > Nie musicie być chyba małżeństwem. Współkredytobiorca może być "dowolny".
    > Ale też jego dochody w jakimś stopniu muszą być udokumentowane, pewne.

    jej tyczy sie to samo 2 lata miesiac w miesiac umowa o dzielo na jakies 3000
    brutto

  • 5. Data: 2002-02-15 08:53:24
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl>

> [...]
    de
    > facto placi mu np. 5000-6000 brutto miesiac w miesiac przez pare lat......

    Jesli pracujesz w firmie na etacie, jednoczesnie robisz umowy
    o dzielo (z ta firma) i nie placisz od nich ZUSu to ...gratuluje.

  • 6. Data: 2002-02-15 09:11:29
    Od: "Flashmaster" <f...@w...pl>

    "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> wrote in message

    > Jesli pracujesz w firmie na etacie, jednoczesnie robisz umowy
    > o dzielo (z ta firma) i nie placisz od nich ZUSu to ...gratuluje.

    moze nie do konca tak to wyglada :)))

  • 7. Data: 2002-02-18 07:57:49
    Od: "Dante" <d...@h...com>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    > ratę

    > de
    >
    > Jesli pracujesz w firmie na etacie, jednoczesnie robisz umowy
    > o dzielo (z ta firma) i nie placisz od nich ZUSu to ...gratuluje.

    Robisz robote dla wlasnej firmy, zalatwiasz rachunek przez znajoma firme
    (najlepiej na ryczalcie) i pieniadze wedruja do ciebie. Co w tym dziwnego.

  • 8. Data: 2002-02-18 09:30:27
    Od: "Flashmaster" <f...@w...pl>

    "Dante" <d...@h...com> wrote in message

    > Robisz robote dla wlasnej firmy, zalatwiasz rachunek przez znajoma firme
    > (najlepiej na ryczalcie) i pieniadze wedruja do ciebie. Co w tym dziwnego.

    no wlasnie, i o to sie sprawa rozbija..... czy bank zrozumie to ze umowia na
    700pln jest troche lipna, bo na konto wplywa ci co miesiac 3000pln :)))) ?

    pozdr. Marcin