  • 1. Data: 2002-02-15 08:35:19
    Temat: konto firmowe, teraz mam inteligo, ale
    Od: "bb" <m...@a...com.pl>

    Chciałbym je zmienić bo zrobili podwyżkę na 4zł /mies
    przelewy do ZUS po 3zł
    Właściwie tylko to mnie interesuje. W związku z podwyżką w INTELIGO czy
    znacie jakieś tańsze konto firmowe. To dla mnie ważne...

  • 2. Data: 2002-02-15 11:12:03
    Temat: Re: konto firmowe, teraz mam inteligo, ale
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    VWBank lub Multibank - sprawdz sobie - multi ma te zalete, ze ma placowki...
    Zus za darmo, prowadzenie jednak sie laci.
    VW nie ma kart.

    Jest jeszcze e-firma Nordeabanku

  • 3. Data: 2002-02-15 11:42:42
    Od: "bb" <m...@a...com.pl>

    a więc dla firm zostaja tylko
    VWBank, Multibank i Nordea (tego nie znałem)
    czy to naprawdę wszystko :(

  • 4. Data: 2002-02-15 12:28:31
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > VWBank, Multibank i Nordea (tego nie znałem)
    > czy to naprawdę wszystko :(

    yyyy - dla 1s DG?
    No chyba tak - jeszcze moze jak zrobie w mBanku.

    Inne sa drozsze - ale jesli pytasz ;) Zobacz BZWBK, Fortis - te maja przez
    inet dostep.

    W zasadzie wszystkie inne banki maja konta firmowe + modemowa obsluge - ale
    jesli Inteligo nie odpowiada ci ze wzgledu na koszty..
    Tanej bedzie chyba tylko w VWBanku. Moze w Multi - trzeba porownac.

  • 5. Data: 2002-02-15 13:05:21
    Od: "Iska" <I...@m...e.pl>

    Proponuje Multi, prowadzenie 9zl, jak zalozysz przez Multiport 1 zl do
    wakacji, ZUS za friko;), przelewy w Intenecie 50gr no i masz placowki.

    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 6. Data: 2002-02-15 17:32:20
    Od: Marek Matula <m...@n...aptus.pl>

    On Fri, 15 Feb 2002 13:28:31 +0100, "AMRA" <a...@a...com>
    wrote:

    >yyyy - dla 1s DG?
    >No chyba tak - jeszcze moze jak zrobie w mBanku.
    >
    >Inne sa drozsze - ale jesli pytasz ;) Zobacz BZWBK, Fortis - te maja przez
    >inet dostep.

    BZWBK nie polecam. Jest drogie (min. 32zł/miesiąc + 3 zł/przelew) i ma
    dostęp przez inet w którym nie widać nadawcy przelewu(!) Właśnie z
    niego zrezygnowałem.

    pozdrawiam,
    Marek Matula

  • 7. Data: 2002-02-15 17:46:05
    Od: Marcin Hyła <c...@r...org.pl>

    bb wrote:

    > a więc dla firm zostaja tylko
    > VWBank, Multibank i Nordea (tego nie znałem)
    > czy to naprawdę wszystko :(

    Funny. Tacy biznesmeni, a najtańszego konta firmowego nie potrafią
    znaleźć w ofertach... ;-))))

    www.telepekao24.pl

    marcin ha
    --