  • 1. Data: 2002-02-15 08:15:46
    Temat: Inteligo - % w dol
    Od: "ERY" <e...@p...gazeta.pl>

    7.50% dla salda poniżej 4000zł :((((

    A ktoś tu mówił, że co prawda wprowadzają "nieistotne" opłaty, ale za to %
    będzie wysoki. I że duża kasa to w Inteligo będzie leżała,a tymczasem
    Inteligo dla salda powyżej 50000zł daje 8.65% czyli tyle co mBank na eMax.

    Co się porobiło!?
    Czy ktoś rozumie politykę Inteligo?

    ERY

  • 2. Data: 2002-02-15 08:20:37
    Temat: Re: Inteligo - % w dol
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Fri, Feb 15, 2002 at 09:15:46AM +0100, ERY wrote:

> [...]
    > będzie wysoki. I że duża kasa to w Inteligo będzie leżała,a tymczasem
    > Inteligo dla salda powyżej 50000zł daje 8.65% czyli tyle co mBank na eMax.

    Przyznaje ze sie ich czepiam, ale zmuszanie klienta do kalkulowania
    ile w danej chwili ma na koncie bo w zaleznosci od tego bedzie taki a
    nie inny zysk to cos glupiego.

    No i tak dramatycznego zjazdu z %%ami sie nie spodziewalem, mimo
    wszystko.

    --

    Wojtek, pracownik Inteligo ;-)

  • 3. Data: 2002-02-15 08:23:30
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    "ERY" <e...@p...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
    > będzie wysoki. I że duża kasa to w Inteligo będzie leżała,a tymczasem
    > Inteligo dla salda powyżej 50000zł daje 8.65% czyli tyle co mBank na eMax.

    Wow... Przyszaleli. :) W ten sposob staja sie juz calkowicie nieatrakcyjni
    :)

    BTW. Zamknalem wlasnie konto w Inteligo. Od 2 dni probowali sie ze mna
    skontaktowac. Dzownili 3 albo 4 razy, ale akurat nie bylo mnie w domu.
    Wczoraj im sie udalo. Okazalo sie, ze chodzi im o moje 4 gr ktore pozostaly
    na ktoryms tam rachunku, i musze nimi zadysponowac :) Podarowalem im wiec te
    pieniadze - pewnie sie ucieszyli :) Ciekawe ile ich kosztowaly rozmowy ...
    :)

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 4. Data: 2002-02-15 08:25:23
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    ERY wrote:
    > 7.50% dla salda poniżej 4000zł :((((

    :)))))))

    > Inteligo dla salda powyżej 50000zł daje 8.65% czyli tyle co mBank na eMax.

    hmmm... samobojcy ? dla kogos kto ma wieksza gotowke bardziej oplaca sie
    miesieczna negocjowana w marmurku, i wcale nie musi miec az 50 0000

    --
    odpowiadajac usun "WYTNIJ_TO" z adresu

  • 5. Data: 2002-02-15 08:34:12
    Od: "ERY" <e...@p...gazeta.pl>

    > hmmm... samobojcy ? dla kogos kto ma wieksza gotowke bardziej oplaca sie
    > miesieczna negocjowana w marmurku, i wcale nie musi miec az 50 0000

    No właśnie, ja dotychczas zablokowałem kartę, bo traktowałem Inteligo jak
    skarbonkę, ale teraz trzeba rozważyć zamknięcie konta :(((

    ERY

  • 6. Data: 2002-02-15 08:47:20
    Od: "ROBBO" <r...@s...ec.pl>

    ERY napisał(a) w wiadomości: ...
    >7.50% dla salda poniżej 4000zł :((((

    No coz to juz przegiecie -2,5% stanowczo przegieli
    Tyle to ja mam w Lukasie marmurkowym na ROR

  • 7. Data: 2002-02-15 09:06:54
    Od: "Luki105" <l...@t...pl>

    To typowe zachowanie do firmy na jeden sezon, przyciagnac klientow , dobra
    oferta a potem ich wsadzic na mine, tylko dziwne, jak ten niemiecki bank u
    siebie prosperuje?

  • 8. Data: 2002-02-15 09:48:25
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

> [...]
    te
    > pieniadze - pewnie sie ucieszyli :) Ciekawe ile ich kosztowaly rozmowy ...

    To nie jest wazne. Bank ma sie rozliczyc co do grosza, albo miec zapis w
    regulaminie ze jesli resztowka jest mniejsza od (...) to (...)
    Gdyby Inteligo, a zreszta dowolny bank UKRADL 4 gr to by sie zaraz larum na
    grupie podnioslo, prawda?
    :-)

    Michal.

  • 9. Data: 2002-02-15 10:03:53
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    "Michal Kukula" <m...@a...net.pl> wrote in message
    szow.tpsa.pl...
> [...]
    > regulaminie ze jesli resztowka jest mniejsza od (...) to (...)
    > Gdyby Inteligo, a zreszta dowolny bank UKRADL 4 gr to by sie zaraz larum
    Wiem.. wiem... Ale np. w takim Lukasie gdzies widzialem zapis, ze jesli
    zobowiazania banku wocec Ciebie, albo odwrotnie sa nizsze nie 5x cena listu
    poleconego, to nie sa dochodzone. IMHO bardzo madrze.

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 10. Data: 2002-02-15 10:15:41
    Od: "ROBBO" <r...@s...ec.pl>

    Michal Kukula napisał(a) w wiadomości:
    <2...@i...rzeszow
    .tpsa.pl>...
> [...]
    >regulaminie ze jesli resztowka jest mniejsza od (...) to (...)
    >Gdyby Inteligo, a zreszta dowolny bank UKRADL 4 gr to by sie zaraz larum na

    W lukasie jest chyba ze nie wyplacaja jesli koszt operacji przekracza
    wartosc operacji.