  • 1. Data: 2002-02-15 07:50:43
    Temat: Seminarium "Zastosowanie internetu dla podniesienia konkurencyjności firmy"
    Od: "Euro Info Centre" <e...@i...pl>

    Szanowni Państwo

    Centrum Euro Info w Rzeszowie zaprasza do wzięcia udziału w seminarium nt.
    "Zastosowanie internetu dla podniesienia konkurencyjności firmy", które odbędzie
    się w Rzeszowie, 6 marca 2002 r. w ramach kampanii promującej e-biznes wśród
    małych i średnich przedsiębiorstw. Autorem kampanii jest sieć ośrodków Euro Info
    Centre - programu Unii Europejskiej wspomagającego rozwój przedsiębiorczości.
    Kampania promująca e-biznes w Polsce jest elementem ogólnoeuropejskiej
    inicjatywy Komisji Europejskiej "e-Europe".

    Celem seminarium jest dostarczenie jego uczestnikom praktycznych informacji na
    temat:
    - roli internetu w strategii firmy,
    - możliwości wykorzystania internetu jako narzędzia marketingu,
    - możliwości handlu poprzez internet,
    - budowania sieci dystrybutorskiej i partnerskiej w oparciu o internet,
    - wykorzystania internetu do poprawy obsługi klienta,
    - efektów finansowych korzystania z sieci.

    Seminarium odbędzie się w godz. 10-16, w sali A110 Wyższej Szkoły Informatyki i
    Zarządzania przy ul.Sucharskiego 2 w Rzeszowie.
    Większość kosztów związanych z organizacją seminarium pokrywa Komisja
    Europejska. Odpłatność ze strony uczestników wynosi 50 zł netto od osoby.
    Uczestnikom zapewniamy materiały seminaryjne, obiad, napoje.
    Osoby zainteresowane udziałem, prosimy o kontakt z p. Sylwią Woryńską, e-mail:
    s...@s...org.pl, tel. (17) 8661246, 8524443, fax: (17) 8524528

    Informacje o kampanii i szczegółowy program seminariów znajdą Państwo również na
    stronie www.euroinfo.org.pl/e-biznes

    Naszymi Partnerami promującymi e-biznes w Polsce są:

    Getin.pl, Cisco, e-volution, Przodownik Consulting, Webskey, Internetowa Giełda
    Usług.
    Patronat medialny sprawują: Gazeta Wyborcza oraz miesięcznik Modern Marketing

    Zapraszamy do udziału
    Marcin Drath, koordynator Kampanii

  • 2. Data: 2002-02-15 09:51:22
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

    §16 ust 1 Ustawa z dn. 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej
    konkurencji

    Czynem nieuczciwej konkurencji w zakresie reklamy jest w szczególnosci:
    [...]
    5) reklama, która stanowi istotna ingerencje w sfere prywatnosci, w
    szczególnosci przez uciazliwe dla klientów nagabywanie w miejscach
    publicznych, przesylanie na koszt klienta nie zamówionych towarów lub
    naduzywanie technicznych srodków przekazu informacji.

    Pozderawiam.
    Michal.

  • 3. Data: 2002-02-15 10:27:27
    Od: "Flashmaster" <f...@w...pl>

    "Michal Kukula" <m...@a...net.pl> wrote in message
    szow.tpsa.pl...

> [...]
    > publicznych, przesylanie na koszt klienta nie zamówionych towarów lub
    > naduzywanie technicznych srodków przekazu informacji.

    Podoba mi sie ten cytat :)) zapisze go gdzies sobie bede odsylal do spamerow
    :)

    pozdr. Marcin

  • 4. Data: 2002-02-15 11:52:50
    Od: "Michal Kukula" <m...@a...net.pl>

    "Flashmaster" <f...@w...pl> wrote in message

> [...]
    szow.tpsa.pl...

    > Podoba mi sie ten cytat :)) zapisze go gdzies sobie bede odsylal do

    Tak wlasnie i ja go zdobylem.
    :-)

    Michal.