  • 1. Data: 2009-05-28 21:29:55
    Temat: Kredyt mieszkaniowy/hipoteczny
    Od: Scowron <s...@o...pl>

    Witam

    Interesuje mnie kredyt w PLN w kwocie 300tys na 30 lat 90%-100% wartości
    mieszkania. Gdzie proponujecie się udać i jakich
    stawek(marże,prowizje,...) oczekiwać.
    W stosunku do stanu sprzed miesiąca wiele się pozmieniało (np. BGŻ) więc
    odświeżam temat.

    Scowron

  • 2. Data: 2009-05-29 07:11:03
    Temat: Re: Kredyt mieszkaniowy/hipoteczny
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    Scowron pisze:
> [...]
    > stawek(marże,prowizje,...) oczekiwać.
    > W stosunku do stanu sprzed miesiąca wiele się pozmieniało (np. BGŻ) więc

    Idź do pośrednika: OF, Expander lub podobny. Tam kolo przedstawi Ci
    najlepsze oferty. Następnie udaj się do 2-3 banków osobiście i porównaj
    gdzie są lepsze warunki - u pośrednika czy w banku.

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2009-05-29 07:41:36
    Od: Marcin Krasoń - Structus.pl <m...@g...com>

    Ofertowo 100% w PLN dostaniesz w: Pekao, PKO, Polbanku, Multi/mBanku,
    Lukasie, Dominecie, Deutsche, Kredyt Banku, BOŚ i Pocztowym. W miarę
    niskie marże mają z nich m.in. Deutsche, Lukas, Pocztowy, PKO, BOŚ.

    pozdr,

  • 4. Data: 2009-05-29 09:56:58
    Od: Maverick <m...@p...fm>

    Marcin Krasoń - Structus.pl wrote:
    > Ofertowo 100% w PLN dostaniesz w: Pekao, PKO, Polbanku, Multi/mBanku,
    > Lukasie, Dominecie, Deutsche, Kredyt Banku, BOŚ i Pocztowym. W miarę
    > niskie marże mają z nich m.in. Deutsche, Lukas, Pocztowy, PKO, BOŚ.

    Przy czym Deutsche ma prawie kosmiczne wymagania dotyczace zdolnosci -
    koledze, singlowi wyszlo najmniej z mozliwych. No i uwazaj na marze - to
    co w reklamach to najczesciej tylko dla swoich klientow i to tylko tych
    najlepszych.

    --
    Regards,
    Maverick

  • 5. Data: 2009-05-29 15:09:49
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > koledze, singlowi wyszlo najmniej z mozliwych. No i uwazaj na marze - to
    > co w reklamach to najczesciej tylko dla swoich klientow i to tylko tych

    W DB obnizka oprocentowania oznacza skrócenie okresu kredytowania a nie
    nizsze raty...o tym rowniez warto pamietac

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2009-05-29 16:09:56
    Od: Laphroaig <m...@v...pl>

    Witka

    > W DB obnizka oprocentowania oznacza skrócenie okresu kredytowania a nie
    > nizsze raty...o tym rowniez warto pamietac

    A czy czesciowa wczesniejsza splata tez powoduje tylko skrocenie
    kredytowania czy mozna obnizyc rate? (mowimy o DB)

    --
    pozdr
    Wojtek

  • 7. Data: 2009-05-29 16:30:07
    Od: Scowron <s...@o...pl>

    Dnia 29-05-2009 o 09:11:03 RobertS <b...@x...pl> napisał(a):

    > Idź do pośrednika: OF, Expander lub podobny. Tam kolo przedstawi Ci
    > najlepsze oferty. Następnie udaj się do 2-3 banków osobiście i porównaj
    > gdzie są lepsze warunki - u pośrednika czy w banku.

    Taki miałem plan, ale chciałem zawęzić potencjalną listę banków.

    --
    Scowron

  • 8. Data: 2009-05-29 16:30:53
    Od: Scowron <s...@o...pl>

    Dnia 29-05-2009 o 11:56:58 Maverick <m...@p...fm>
    napisał(a):

> [...]
    > koledze, singlowi wyszlo najmniej z mozliwych. No i uwazaj na marze - to
    > co w reklamach to najczesciej tylko dla swoich klientow i to tylko tych

    Orientuje się może ktoś jakiego rzędu dochody trzeba wykazać dla
    powyższego przypadku?

    --
    Scowron

  • 9. Data: 2009-05-29 16:35:39
    Od: Maverick <m...@p...fm>

    Scowron wrote:

    > Orientuje się może ktoś jakiego rzędu dochody trzeba wykazać dla
    > powyższego przypadku?

    A ile chcesz dostac kredytu. Ogolnie (powiedzmy pierwsze 5-6 bankow)
    koledze wychodzilo wstepnie ~350-400k - a w Deutsche tylko 200k. Aha -
    te kwoty dla pln, dla euro/chf ofc mniej

    --
    Regards,
    Maverick