  • 1. Data: 2009-05-29 16:31:45
    Temat: Mocny artykuł z Wyborcej
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    Nie czytuję tej gazety, ale akurat to polecam. Moze to odpowiedź,
    dlaczego mimo kryzysu, nie ma problemu z kartami, kredytami itp.

    http://wyborcza.pl/1,87648,6659699,Kryzys_w_banku_za
    kazany.html

  • 2. Data: 2009-05-29 16:54:44
    Temat: Re: Mocny artykuł z Wyborcej
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    "W placówce ma konta 4 tys. klientów. Trzeba ich "obrobić", czyli
    wcisnąć co najmniej jeden z 11 produktów podłączonych do obsługi ich
    rachunku. Kartę kredytową, saldo debetowe, internetowy dostęp do
    rachunku, wykaz operacji przez SMS itd. Oczywiście najlepiej wcisnąć
    "kolorowemu misiowi" wszystko naraz, w ramach pakietu powitalnego. I
    słowem nie wspomnieć, że wszystkie usługi pakietu są płatne."

    Niezle, niezle...

    Ale dlaczego "kolorowy mis"? :)

  • 3. Data: 2009-05-29 17:09:53
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 29 Maj, 18:54, "bradley.st" <b...@g...pl> wrote:

    > Niezle, niezle...
    >
    > Ale dlaczego "kolorowy mis"? :)

    Może jak się po miesiącu delikwent skapuje, to robi się kolorowy ze
    złości ? A "miś" to tu i ówdzie odpowiednik waszego "sucker".

  • 4. Data: 2009-05-29 17:11:02
    Od: mt <m...@m...pl>

    szczurwa pisze:
    > Nie czytuję tej gazety, ale akurat to polecam. Moze to odpowiedź,
    > dlaczego mimo kryzysu, nie ma problemu z kartami, kredytami itp.

> [...]

    No mocny pikantny duza glebia tym bardziej ze w polsce to 99% podobno
    katolicy. A kosciol uwaza ze powyzej 10% to lichwa .

  • 5. Data: 2009-05-29 17:31:00
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "szczurwa" <s...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...
[...]

    bzdura na maksa...

    george

  • 6. Data: 2009-05-29 17:54:23
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 29 Maj, 19:31, "george" <g...@v...pl> wrote:

    > bzdura na maksa...

    Może byś się bardziej konkretnie wyszczególnił ? Koszerna kłamie ?

  • 7. Data: 2009-05-29 18:36:32
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    > bzdura na maksa...

    Co do zejścia babki z BZWBK się nie wypowiem bo niewiem czy to prawda ale
    mechanizmy tam opisane są prawdziwe. Wystarczy poczytać forum pracowników
    banków na wyborczej.

    Darek

  • 8. Data: 2009-05-29 18:46:42
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 29 Maj, 14:36, "Darek" <n...@p...maila.pl> wrote:

    > Co do zejścia babki z BZWBK się nie wypowiem bo niewiem czy to prawda

    Przedostatni akapit artykulu:

    "Jak informuje Piotr Gajdziński, rzecznik prasowy banku BZ WBK,
    doradczyni, która zmarła w trakcie obsługi klienta, leczyła się na
    serce. "

  • 9. Data: 2009-05-29 19:40:24
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl>

    >Przedostatni akapit artykulu:
    >
    >"Jak informuje Piotr Gajdziński, rzecznik >prasowy banku BZ WBK,
    >doradczyni, która zmarła w trakcie obsługi >klienta, leczyła się na
    >serce. "

    A co miał powiedzieć? Że zdrowe osobniki wytrzymują takie ciśnienie a
    słabszy egzemplarz zszedł? Zawsze będą się bronić bo by musieli rodzinie
    wysokie odszkodowanie płacić

    Darek

  • 10. Data: 2009-05-29 19:58:56
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 29 Maj, 15:40, "Darek" <n...@p...maila.pl> wrote:

    > A co miał powiedzieć? Że zdrowe osobniki wytrzymują takie ciśnienie a
    > słabszy egzemplarz zszedł? Zawsze będą się bronić bo by musieli rodzinie
    > wysokie odszkodowanie płacić

    Ja jednak zaczne pisac pelnymi zdaniami. :)

    Napisales wczesniej: "Co do zejścia babki z BZWBK się nie wypowiem bo
    niewiem czy to prawda."

    Rzecznik prasowy BZ WBK potwierdzil, ze pracownica banku zmarla (a) na
    serce, (b) obslugujac klienta.