  • 1. Data: 2009-02-05 08:38:50
    Temat: Kredyt hipoteczny na 110% wartości mieszkania
    Od: Laszpa <m...@g...com>

    Witam,

    kiedyś zapodałem podobny wątek. Wszystkim którzy mi odpisali -
    dziękuję. Owocem tego wątku była moja wizyta w DB i oferta na kredyt w
    EURO na 320.000PLN. To jest jednak maksymalna kwotą którą mogą mi
    pożyczyć (stanowiąca 110% wartości mieszkania). Czy i gdzie mogę teraz
    pytać o kredyt w obcej walucie na większą kwotę? W cytowanym wątku
    polecano mi jeszcze Pekao (bodajże) BP, ale tylko kredyt w PLN.
    Dodam jeszcze że nie posiadam i nie będę posiadał raczej środków
    własnych. Potrzebuję kredyt na 110%, co wynosi ok. 380.000PLN

    Z góry dziękuję za wszelkie sugestie.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 2. Data: 2009-02-05 10:30:58
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny na 110% wartości mieszkania
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    Laszpa pisze:
> [...]
    > Dodam jeszcze że nie posiadam i nie będę posiadał raczej środków
    > własnych. Potrzebuję kredyt na 110%, co wynosi ok. 380.000PLN
    pekao sa - do 104% LTV

  • 3. Data: 2009-02-05 11:02:07
    Od: Maverick <m...@p...fm>

    Radek Wroclawski wrote:
    > pekao sa - do 104% LTV

    A raczje LTV 1.0 i od tego 4% na pokrycie niektorych oplat kredytowych
    (wiem ze prowizja moze byc, i jeszcze jakies ubezpieczenia, ale nie wiem
    czy wszystkie - czesc w kazdym razie musisz pokryc z wlasnej kieszeni,
    notariusz+PCC rowniez z wlasnej kieszeni, tak wiec musisz miec gotowka
    ok 15k)

    --
    Regards,
    Maverick

  • 4. Data: 2009-02-05 11:05:15
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    Maverick pisze:
    > A raczje LTV 1.0 i od tego 4% na pokrycie niektorych oplat kredytowych
    4% możesz wykorzystać na dowolny cel - bank nie wymaga udokumentowania
    na co to idzie

  • 5. Data: 2009-02-05 11:13:06
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    BOŚ udziela na 100% wartości z operatu szacunkowego (w złotówkach, w walucie to
    pewnie indywidualnie trzeba pytać).
    Jesli sprzedający obniży Ci cenę o 10% co jest obecnie realne, to masz kredyt na 110%
    wartości.
    Ale sens takiego wielkiego kredytu to już zupełnie inna bajka - masz pistolet z tym
    jednym nabojem, czy kupujesz w wieżowcu?
    JaC

    -----

  • 6. Data: 2009-02-05 11:53:34
    Od: Maverick <m...@p...fm>

    Radek Wroclawski wrote:
    > 4% możesz wykorzystać na dowolny cel - bank nie wymaga udokumentowania
    > na co to idzie

    W PeKaO SA co innego mowili.

    --
    Regards,
    Maverick

  • 7. Data: 2009-02-05 12:13:46
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    Maverick pisze:
    > W PeKaO SA co innego mowili.
    zależy kto podejmuje decyzje i co oddział to inna polityka...

  • 8. Data: 2009-02-05 13:26:26
    Od: Laszpa <m...@g...com>

    > Ale sens takiego wielkiego kredytu to już zupełnie inna bajka - masz pistolet z tym
    jednym nabojem, czy kupujesz w wieżowcu?
    > JaC

    Możesz rozwinąć Twój wątek? :)

    Pozdrawiam,
    Wojtek