  • Data: 2021-04-16 21:44:13
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny
    Od: Bolko <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak nie musisz to nie bierz teraz - przy tak niskim WIBORze banki narzucają spore
    marże - rzadko poniżej 2% - a rata i tak wydaje się mała. Jak WIBOR pójdzie do góry
    to będzie kłopot.
    W mojej dzielnicy w Krakowie kupowałem mieszkanie 10 lat temu. 4kzl za metr.
    Teraz Budimex buduje duże osiedle.
    I etap sprzedany 8.5kzl
    II etap ja jeszcze chce się załapać 9.5kzł
    III etap będzie w sierpniu i napewno będzie powyżej 10kzł

    > Druga sprawa to napompowane ceny mieszkań.
    >
    > Z WIBORem może być już tylko lepiej - bo ujemne stopy to raczej nie u nas.
    No i to mnie cholernie martwi.
    Ale jak walnie to może jakieś refinansowanie albo coś Ale jeszcze trzeba popatrzeć
    na koszty poza ratalne - rzeczoznawcy itp.

    > Co do ubezpieczenia i zwrotu przy wcześniejszej spłacie to się jeszcze upewnij, KH
    nie jest w pełni "konsumencki", choć zbliża się do niego - a w konsumenckiem, OIDP,
    przy wcześniejszej spłacie jest proporcjonalny zwrot i prowizji i ew. ubezpieczenia.
    No w PKO BP na start muszę wydać 20+ kzł na ubezpiecznieL:(. Pan mówił że w innych
    bankach to płaci się prowizje.
    A u nich ubezpiecznie. I dzieki temu jak umrzemy oboje z żoną to bank zapłaci za nas
    całą hipoteke.