  • Data: 2021-04-17 23:34:09
    Temat: Re: Kredyt hipoteczny (OT)
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.04.2021 o 21:44, Bolko pisze:

> [...]
    marże - rzadko poniżej 2% - a rata i tak wydaje się mała. Jak WIBOR pójdzie do góry
    to będzie kłopot.
    > W mojej dzielnicy w Krakowie kupowałem mieszkanie 10 lat temu. 4kzl za metr.
    > Teraz Budimex buduje duże osiedle.
    > I etap sprzedany 8.5kzl
    > II etap ja jeszcze chce się załapać 9.5kzł
    > III etap będzie w sierpniu i napewno będzie powyżej 10kzł

    ło matko! Z Bytomiu za 2 tyś kupisz mieszkanie do remontu, za 4 tyś to
    panie prawie apartament:

    https://tiny.pl/r88dm

    Ale jak mieszkanie _musi_ być w zajebistym miejscu, to trzeba dużo na
    nie pracować. Pytanie czy potem wystarczy czasu na życie :)

    ToMasz