  • 1. Data: 2002-03-08 17:21:37
    Temat: Kredyt Bank?
    Od: "radar" <m...@t...pl>

    Pojawiło się cuś takiego koło mnie w postaci oddziału. Zastanawiam się czy
    nie założyć sobie tam konta bo miałbym bankomat pod nosem. Na dodatek dają
    jeszcze BK24 za darmo [chwilowo]...

    --
    radar
    GG2458209

  • 2. Data: 2002-03-08 18:12:21
    Temat: Re: Kredyt Bank?
    Od: "Grzes" <p...@k...net.pl.spam>

    ja jestem niezadowolony z tego banku a szczgólnie z obsługi i rosnących
    szybko prowizji. Tylko procentowanie limitu kredytowego jest niezłe i to
    mnie jeszcze tam trzyma

    Grześ

  • 3. Data: 2002-03-09 12:15:21
    Od: "Excile" <d...@k...net.pl>

    > ja jestem niezadowolony z tego banku a szczgólnie z obsługi i rosnących
    > szybko prowizji. Tylko procentowanie limitu kredytowego jest niezłe i to
    > mnie jeszcze tam trzyma

    a ja z kolei jestem zadowolony. Zadziwia mnie poprawa w podejsciu do
    klienta, szczegolnie jesli chodzi o oblsuge KB24. Zaczyna sie robic milo.
    IMHO oplaty nie sa wygorowane, choc mogly by byc nizsze.

    pzdr
    DC

  • 4. Data: 2002-03-09 15:03:46
    Od: "siepacz" <d...@i...pl>

> [...]
    > nie założyć sobie tam konta bo miałbym bankomat pod nosem. Na dodatek dają

    jest szansa że na początku w tym oddziale będzie raczej mało klientów ale
    już po paru miesiącach może być różnie; ja przez pierwszy rok byłem zawsze
    obsługiwany od ręki a ostatnie 3 podejścia zawsze kończyły się ponadgodzinną
    wizytą w tym banku - kolejnej wizyty już niestety nie będzie

    pozdrav
    siepacz