  • 1. Data: 2004-11-28 21:26:44
    Temat: Koszt przelewu zagranicznego
    Od: "BC" <r...@o...pl>

    Witam!

    Chcialbym dokonac przelewu zagranicznego, niestety przez moje inteligo jest
    to niemozliwe. Wiec pozostaje mi fizyczne odwiedzenie banku i odpowiedni
    wybor. Chcialbym sie w wziazku z tym spytac czy sa jakies wieksze roznice w
    cenach za owy przelew. I jesli jest to mozliwe to konkretne ceny w
    poszczegolnych bankach.

    Pozdrawiam serdecznie.

    BC

  • 2. Data: 2004-11-28 21:31:52
    Temat: Re: Koszt przelewu zagranicznego
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    BC <r...@o...pl> wrote:
    > jakies wieksze roznice w cenach za owy przelew. I jesli jest to
    > mozliwe to konkretne ceny w poszczegolnych bankach.

    Konkretnych to nie dostaniesz - chyba, ze widelki.
    Co do mozliwosci - przejdz sie do PKO BP - bedzie chyba najtaniej.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2004-11-28 21:38:39
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Konkretnych to nie dostaniesz - chyba, ze widelki.
    > Co do mozliwosci - przejdz sie do PKO BP - bedzie chyba najtaniej.

    Myślisz, że PKO przebije Multi?

  • 4. Data: 2004-11-28 21:54:22
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    S.T. <n...@p...onet.pl> wrote:
    > Myślisz, że PKO przebije Multi?

    Tak - zwlaszcza jak nie masz tam konta ;)

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 5. Data: 2004-11-28 23:08:19
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Tak - zwlaszcza jak nie masz tam konta ;)

    Hmmm, no nie wiem,
    czy jak się nie da, to jest drożej czy taniej?;-)))
    Zwłaszcza, że żeby się dało,
    wystarczy otworzyć darmowy rachunek walutowy...

  • 6. Data: 2004-11-29 00:28:52
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    S.T. <n...@p...onet.pl> wrote:
    > Hmmm, no nie wiem,
    > czy jak się nie da, to jest drożej czy taniej?;-)))
    > Zwłaszcza, że żeby się dało,
    > wystarczy otworzyć darmowy rachunek walutowy...

    No wlasnie otwierac rachunek do jednej operacji? ;) Szukac placowki Multi i
    tak dalej.
    W PKO BP wie ile zaplaci i juz.
    W sumie - zobaczymy co to bedzie po nowym roku - bo pewnie bedzie mozna do
    Europy tanio przelac kase z kazdego konta jak mi sie wydaje.

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 7. Data: 2004-11-29 00:39:55
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <codg1h$p25$1@nemesis.news.tpi.pl>, r...@o...pl says...
> [...]
    > wybor. Chcialbym sie w wziazku z tym spytac czy sa jakies wieksze roznice w
    > cenach za owy przelew. I jesli jest to mozliwe to konkretne ceny w

    Hehe...... raczej male szanse na to ze powoedza ci, ze koszt jest X
    zlotych. Zazwyczaj bedzie to X+czasem jakis procent+KOSZTY BANKU
    ZAGRANICZNEGO - a to wszystko zalezy z jakiego banku do jakiego slesz.
    Wiec przelew z Polski do banku X jest takze uzalezniony nie tylko od
    prowizji ale takze od bankow korespondentow jaki ten bank uzywa.

    AP

  • 8. Data: 2004-11-29 06:37:41
    Od: "Darek" <0...@p...onet.pl>

    BPH 70zł niezależnie od kwoty

    Darek

  • 9. Data: 2004-11-29 09:28:48
    Od: "LCC Poland" <l...@l...com>

    Firma LCC International Sp. z o.o. za przekazy zagraniczne pobiera 3%
    prowizji, nie mniej niz 30 PLN.
    www.lcctransenvio.com - pelna polska wersja strony wkrotce

  • 10. Data: 2004-11-29 12:08:08
    Od: Krzysiek Nowak <l...@o...pl>

    >W sumie - zobaczymy co to bedzie po nowym roku - bo pewnie bedzie mozna do
    >Europy tanio przelac kase z kazdego konta jak mi sie wydaje.

    Pewnie? Rozwiniesz troche temat? :-)

    Pzdr.
    Lack