    From: AP <c...@e...dyndns.org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Koszt przelewu zagranicznego
    Date: Mon, 29 Nov 2004 00:39:55 GMT

    In article <codg1h$p25$1@nemesis.news.tpi.pl>, r...@o...pl says...
    > Witam!
    >
    > Chcialbym dokonac przelewu zagranicznego, niestety przez moje inteligo jest
    > to niemozliwe. Wiec pozostaje mi fizyczne odwiedzenie banku i odpowiedni
    > wybor. Chcialbym sie w wziazku z tym spytac czy sa jakies wieksze roznice w
    > cenach za owy przelew. I jesli jest to mozliwe to konkretne ceny w
    > poszczegolnych bankach.

    Hehe...... raczej male szanse na to ze powoedza ci, ze koszt jest X
    zlotych. Zazwyczaj bedzie to X+czasem jakis procent+KOSZTY BANKU
    ZAGRANICZNEGO - a to wszystko zalezy z jakiego banku do jakiego slesz.
    Wiec przelew z Polski do banku X jest takze uzalezniony nie tylko od
    prowizji ale takze od bankow korespondentow jaki ten bank uzywa.

    AP