  • 11. Data: 2004-11-29 14:50:28
    Temat: Re: Koszt przelewu zagranicznego
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <s...@4...com>, l...@o...pl
    says...

    > Pewnie? Rozwiniesz troche temat? :-)

    Kelega pewnie mowi o EuroElixir'ze. System ten pozwoli na rozliczenia
    polskich bankow w Euro. Dodatkowo system ten pozwoli na przesylanie Euro
    w ramach Wspolnoty po kosztach przelewu krajowego (zapewne kosztach
    przelewu krajowego w Euro). Produkcyjne uruchomienie systemu zaplanowane
    jest na 8 marca 2005

    AP

  • 12. Data: 2004-11-29 16:00:38
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Było wiele razy - http://skocz.pl/step2

    K.

  • 13. Data: 2004-11-29 17:35:44
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    begin 7 LCC Poland napisał(a):
    > Firma LCC International Sp. z o.o. za przekazy zagraniczne pobiera 3%
    > prowizji, nie mniej niz 30 PLN.

    Kiedy przestaniecie spamować?

    K.

  • 14. Data: 2004-11-30 21:37:36
    Od: AP <c...@e...dyndns.org>

    In article <codqgk$5bp$1@news.onet.pl>, m...@p...pl
    says...

> [...]
    > W sumie - zobaczymy co to bedzie po nowym roku - bo pewnie bedzie mozna do
    > Europy tanio przelac kase z kazdego konta jak mi sie wydaje.

    Nie wczesniej niz w marcu 2005

    AP

  • 15. Data: 2004-12-07 22:45:58
    Od: Homer Simpson <z...@g...pl>

    BC napisał(a):
    > Witam!
    >
    > Chcialbym dokonac przelewu zagranicznego, niestety przez moje inteligo jest
    > to niemozliwe. Wiec pozostaje mi fizyczne odwiedzenie banku i odpowiedni
    > wybor. Chcialbym sie w wziazku z tym spytac czy sa jakies wieksze roznice w
    > cenach za owy przelew. I jesli jest to mozliwe to konkretne ceny w
    > poszczegolnych bankach.
    >
    > Pozdrawiam serdecznie.
    >
    > BC

    Miałem podobny problem. Udałem się do PKO BP, bo mam najbliżej :(
    Przede wszystkim są do wyboru dwie opcje - SWIFT dla posiadaczy konta w
    banku i czek bankierski, ale nie wiem czy można wysłać na numer konta -
    ja wysłałem na adres odbiorcy. Czek był zresztą tańszy - coś powyżej 30
    PLN mnie to wyniosło (chyba było liczone jako prowizja w procentach od
    danej kwoty nie mniej niż... coś tam) Jazda zrobiłe się kiedy położyłem
    gotówkę na stół i nie była to waluta docelowa tylko nsze poczciwe
    złocisze. Panie na to, że powinienem im dać funciaki, które chciałem
    wysłać. Ja na to, że po co skoro i tak nie wysyłają koperty, tylko
    przesyłają najpierw bezgotówkowo. One (oczywiste, że takiej sprawy w
    banku nie załatwia jeden pracownik ;-) na to, że tak, al etak ma być i
    basta i że mogę kupić w ich kantorze płacąc kolejną prowizję, albo
    skoczyć na pobliską pocztę i tam w kantorze kupić walutę bez prowizji.
    Tak postanowiłem uczynić, ale oczywiście w kantorze nie mają 'końcówek'
    czyli banknotów poniżej 10 a może nawet 20 funtów. Stwierdziłem więc że
    olewam i zaryzykuję zapłatę kartą Inteligowską, bo generalnie można jej
    używać do płatności internetowych czy typu phone order i transakcje są
    autoryzowane. Poszedłem więc do banku, żeby anulować transakcję i
    odebrać wpłaconą już prowizję. Panie zebrały się na naradę i
    oświadczyły, że zrobimy tak: ja im wpłacę złotówki, a one przeliczą na
    funty po kursie sprzedaży, czyli to co proponowałem na początku ;-)
    Najważniejsze jednak, że transakcja się udała i otrzymałem opłacony
    produkt :-)