  • 11. Data: 2003-05-16 13:57:14
    Temat: Re: Konto wspolne - gdzie?
    Od: k...@w...pl

    > Hello zoil,
    >
    > Friday, May 16, 2003, 1:44:33 PM, you wrote:
    >
    > z> Mógłbyś zdradzić, na którym forum konsultowałeś dobry wybór...
    > z> dziewczyny ?
    > z> Może przydałoby się trochę więcej samodzielności :)
    >
    > Czepiasz sie. Uwazasz ze do czego jest ta grupa? Zreszta, z mojej
    > strony EOT, jakos sobie poradze bez wsparcia.

    już się nie denerwuj na kolegów, piątek jest to wsiedli troszkę:))

    ze swojej strony popieram pomysl, ze jesli juz wspolne to dodatkowo, a nie jako
    jedyne, bo to chory pomysl
    przyjrzyj sie Multikonto My, placi sie 7 zł miesiecznie, za karty już nie
    (chyba) i przyda się na przyszłość skoro planujecie ślub, większy limit
    kredutowy i ułatwienia przy hipotecznych, tak na wszelki wypadek

    pozdrawiam Ciebie i Dziewczyne

    Karolina

  • 12. Data: 2003-05-19 11:32:05
    Od: MiKo <m...@n...wp.pl>

    Użytkownik Slawek Kos napisał:
    > Uzytkownik "Konlin" <k...@g...pl> napisal w wiadomosci

    > Kiedy bardziej dojrzejesz, bedziesz mial konto oddzielne...;-)

    > Nie zakladac wspolnego konta.

    Wlasnie, po co ludzie zakladaja wspolne konta? Rozumiem, ze kiedys
    chodzilo o to ze byly problemy z przelewami. Ale czy w momencie gdy
    mozna miec dwa konta np. w mBnaku i mozliwosc przelania w kazdej chwili
    z jednego na drugie (czy to z komputera, czy z komorki), sa jakies inne
    zalety posiadania wspolnego konta?

    Miko

  • 13. Data: 2003-05-19 11:42:18
    Od: k...@g...pl (Konlin)

    Hello MiKo,

    Monday, May 19, 2003, 1:32:05 PM, you wrote:

> [...]
    M> mozna miec dwa konta np. w mBnaku i mozliwosc przelania w kazdej chwili
    M> z jednego na drugie (czy to z komputera, czy z komorki), sa jakies inne

    Np. wspomniane przeze mnie robienie zakupow. Nie ma problemu kto ma
    placic (tzn. za czyja kase robione sa zakupy). Zreszta ja sie nie
    pytalem czy to ma sens i jest moralnie sluszne, niestety wiekszosc
    osob tak to zinterpretowala. Jak pytam *jak* cos zrobic to wiem co
    robie i nie oczekuje odpowiedzi na pytanie *czy* to robic.

    Pzdr
    Konrad Inglot

    --
    Best regards,
    Konlin mailto:k...@g...pl

  • 14. Data: 2003-05-19 12:07:59
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Maja taki kaprys?
    ;-)

    Sa. Jak ktos nie lubi/nie umie (niepotrzebne skreslic) liczyc, to angazuje
    bank do tych obliczen.
    Potem nastepuja wplaty na to konto (dodawanie) i zakupy/przelewy
    (odejmowanie). Saldo na koniec okresu rozliczeniowego niektorzy traktuja
    jako wynik tych operacji. A potem pisza na pbb skarge, ze bank podajac saldo
    nie uwzglednil jakiejsis operacji i... ja myslalem... a nie policzylem... a
    teraz mam debet niedozwolony i to na pewno przez bank a nie przez to ze sie
    porzadzilem nie swoimi pieniedzmi.

> [...]
    > osob tak to zinterpretowala. Jak pytam *jak* cos zrobic to wiem co
    > robie i nie oczekuje odpowiedzi na pytanie *czy* to robic.

    Zarowno pisanie pytan, jaki odpowiedzi na pbb jest dobrowolne i nie ma sie
    co skarzyc, ze nikogo ten temat nie zainteresowal na tyle, zeby ci napisac
    wypracowanie gdzie lepiej miec konto wspolne. Konto jak konto. Wazniejsze by
    forsa byla...;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 15. Data: 2003-05-19 12:10:40
    Od: "MrMrooz" <m...@U...hoga.pl>

> [...]
    > osob tak to zinterpretowala. Jak pytam *jak* cos zrobic to wiem co
    > robie i nie oczekuje odpowiedzi na pytanie *czy* to robic.
    A ja raczej nie widze sensu w posiadaniu osobnych kont, ale nie o to tu
    chodzi. (to odpowiedz na wszelkie posty z pytaniem po co wspolne).

    Tanie konto: e-konto w mbanku - mozna miec 2 karty, ale wtedy jedno z was
    musi ze swojego zrezygnowac.
    lukas e-konto pro: tez tanie, ale jak zablokujesz (nawet lokata) 5kPLN
    lgnet - wydaje sie ze wszystko jest za darmo, dobre %, ale jak ktos na tej
    grupie pisal nie wiadomo jak dlugo (Nordea).

    Mam wspolne w mBanku i nie narzekam, ale jak masz mozliwosc zablokowania
    5kPLN to chyba lukas e-pro.

    Michal M

  • 16. Data: 2003-05-19 12:17:02
    Od: k...@g...pl (Konlin)

    Hello Slawek,

    Monday, May 19, 2003, 2:07:59 PM, you wrote:

    SK> Maja taki kaprys?
    SK> ;-)

    [...]

    To nie ja pisalem.

    SK> Zarowno pisanie pytan, jaki odpowiedzi na pbb jest dobrowolne

    Oczywiscie.

    SK> i nie ma sie co skarzyc, ze nikogo ten temat nie zainteresowal na
    SK> tyle, zeby ci napisac wypracowanie gdzie lepiej miec konto
    SK> wspolne. Konto jak konto.

    No wlasnie temat zainteresowal pare osob ale nie w tym kierunku o
    ktory pytalem. A nie cierpie jak pytam sie o cos konkretnego a kto
    inny poucza mnie czy powinienem tak zrobic czy nie. To jest moja
    sprawa czy i dlaczego chce. Prosze tylko o rade jak.

    SK> Wazniejsze by forsa byla...;-)

    Na razie jest i chodzi o to, zeby jak najwygodniej z niej korzystac. I
    o to chodzilo w moim pierwszym poscie.

    Pzdr
    Konrad Inglot

    --
    Best regards,
    Konlin mailto:k...@g...pl

  • 17. Data: 2003-05-19 12:20:51
    Od: k...@g...pl (Konlin)

    Hello MrMrooz,

    Monday, May 19, 2003, 2:10:40 PM, you wrote:

    M> Tanie konto: e-konto w mbanku - mozna miec 2 karty, ale wtedy jedno z was
    M> musi ze swojego zrezygnowac.

    Odpada.

    M> lukas e-konto pro: tez tanie, ale jak zablokujesz (nawet lokata) 5kPLN
    M> lgnet - wydaje sie ze wszystko jest za darmo, dobre %, ale jak ktos na tej
    M> grupie pisal nie wiadomo jak dlugo (Nordea).

    Kilka razy mielem zamiar reaktywowac to konto i pouzywac chociaz do
    testow ale jakos nie moge sie przekonac. Nawet po tym jak przysliali
    mi wznowione Maestro, mimo ze pierwszego w ogole nie aktywowalem.

    M> Mam wspolne w mBanku i nie narzekam, ale jak masz mozliwosc zablokowania
    M> 5kPLN to chyba lukas e-pro.

    Raczej nie, nadwyzki mam zablokowane w kontrowersyjnej tu instytucji i
    po kazdej obnizce % moja twarz przyozdabia szatanski usmiech
    zadowolenia ;)))
    Chyba zadowole sie zwyklym eKontem, musze tylko sprawdzic ile mnie
    skroja za dodatkowa karte.

    Pzdr
    Konrad Inglot

    --
    Best regards,
    Konlin mailto:k...@g...pl

  • 18. Data: 2003-05-19 12:21:49
    Od: "MrMrooz" <m...@U...hoga.pl>

    Użytkownik "MrMrooz" <m...@U...hoga.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > grupie pisal nie wiadomo jak dlugo (Nordea).
    >
    > Mam wspolne w mBanku i nie narzekam, ale jak masz mozliwosc zablokowania

    Nie wiem tylko jak jest z podgladem kart w tych bankach - moze ktos cos na
    ten temat napisze, nie komentujac czy ma sens miec wspolne czy nie.

    Michal M

  • 19. Data: 2003-05-19 12:22:26
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "MrMrooz" <m...@U...hoga.pl> napisał w wiadomości news:

    > A ja raczej nie widze sensu w posiadaniu osobnych kont,

    Mloooody jestes.
    Zrozumiesz z czasem.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 20. Data: 2003-05-19 12:27:50
    Od: "MrMrooz" <m...@U...hoga.pl>

    Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Mloooody jestes.
    > Zrozumiesz z czasem.
    Milo to slyszec (choc nie wiem co uwazasz za mlodosc), BTW, idac na koncert
    (KULTu), nie widze zbyt wiele starszych osob (sporo w podobnym wieku)

    Michał M