  • 1. Data: 2003-05-16 07:29:23
    Temat: Konto wspolne - gdzie?
    Od: k...@g...pl (Konlin)

    Witam,

    Dojrzalem do tego aby z dziewczyna zalozyc sobie wspolne konto :))
    I teraz pytanie - gdzie najlepiej?
    Podstawowe wymagania:
    - niska miesieczna oplata
    - tanie 2 karty, bez znaczenia jakie
    - podglad kart przez siec

    W zasadzie konto ma sluzyc tylko temu zeby z niego robic zakupy karta
    wiec koszty przelewow, ubezpieczenia, siec placowek, bankomatow i inne
    pierdoly sa nieistotne.

    Stan posiadania:
    ja: mBank, Multi jestem, BZ WBK student, Lukas eKonto i LG; 2 ostatnie
    martwe od zalozenia
    dziewczyna: mBank, PKO BP (chyba jakies studenckie), Lukas - martwe.

    Co doradzacie? Przywrocic np. ktores konto w Lukasie i wziac dodatkowa
    karte? Czy zalozyc jakies nowe, wspolne? Podane wymagania sa na dzis i
    najblizsza przyszlosc, jednak wszystkie znaki na ziemi i niebie
    wskazuje ze dziewczyna zmieni sie w zone i wtedy potrzebne bedzie cos
    bardziej zaawansowanego.
    I sorry za lenistwo ale nie chce mi sie skakac po www wiekszosci
    bankow, sciagac TOiP a potem jeszcze szukac w archiwum wiadomosci nt.
    przekretow, kruczkow i niedociagniec kazdego z nich.

    Pozdrawiam
    Konrad Inglot

    --
    Best regards,
    Konlin mailto:k...@g...pl

  • 2. Data: 2003-05-16 09:07:15
    Temat: Re: Konto wspolne - gdzie?
    Od: premek <p...@U...TO.wp.pl>

    Konlin pewnego razu popełnił(a):

> [...]
    > bankow, sciagac TOiP a potem jeszcze szukac w archiwum wiadomosci
    > nt. przekretow, kruczkow i niedociagniec kazdego z nich.

    witam

    ja polecam PKO BP - niski koszt 3 pln , i mozna za 1 pln sobie
    uruchomic usluge wysylania emaili po kazdej operacji na koncie,
    dodatkowo maja dosc nisko oprocentowane kredyty np. mieszkaniwy (my tak
    mamy).
    Ja z narzeczona wlasnie tak zrobilismy zlikwidowalismy jedno konto w BP
    a drugie przeksztalcilismy we wspolne, i jest OK.

    pozdro
    ---------------------------
    premek

  • 3. Data: 2003-05-16 10:13:17
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Uzytkownik "Konlin" <k...@g...pl> napisal w wiadomosci
    > Witam,
    >
    > Dojrzalem do tego aby z dziewczyna zalozyc sobie wspolne konto :))

    Kiedy bardziej dojrzejesz, bedziesz mial konto oddzielne...;-)

    > Co doradzacie?

    Nie zakladac wspolnego konta.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 4. Data: 2003-05-16 10:31:02
    Od: "Robert Lemieszewski" <l...@w...edu.pl>

    Użytkownik "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Uzytkownik "Konlin" <k...@g...pl> napisal w wiadomosci

    > Kiedy bardziej dojrzejesz, bedziesz mial konto oddzielne...;-)

    > Nie zakladac wspolnego konta.

    Chyba ,że ma baba mniejsze dochody

  • 5. Data: 2003-05-16 10:36:48
    Od: k...@g...pl (Konlin)

    Hello Slawek,

    Friday, May 16, 2003, 12:13:17 PM, you wrote:

    SK> Kiedy bardziej dojrzejesz, bedziesz mial konto oddzielne...;-)

    Byc moze, na razie jest mi potrzebne. Nie bedzie to przeciez nasze
    jedyne konto, na ktore wplywaja nasze wszystkie dochody. Po prostu co
    miesiac bedzie tam przelewana jakas kasa zeby wygodnie robic zakupy
    karta przeze mnie lub dziewczyne. Prywatne konto kazde z nas bedzie
    mialo dalej.
    Pzdr

    --
    Best regards,
    Konlin mailto:k...@g...pl

  • 6. Data: 2003-05-16 10:53:22
    Od: j...@p...onet.pl

    > Kiedy bardziej dojrzejesz, bedziesz mial konto oddzielne...;-)

    > Nie zakladac wspolnego konta.

    Popieram ten glos. Kase trzeba trzymac krotko - dziewczyne tez :)) w tych
    trudnych czasach.
    Jesli jednak kolega pozostanie nieprzekonany, to na pewno odradzam BZWBK (mimo,
    ze w rankingu Rzeczki akurat Konto 24Plus wygralo w kat. kont wspolnych - teraz
    stalo sie widoczne, ze rankingi sa "kupowane").

  • 7. Data: 2003-05-16 11:12:33
    Od: k...@g...pl (Konlin)

    Hello jotenn,

    Friday, May 16, 2003, 12:53:22 PM, you wrote:

> [...]

    jpop> Popieram ten glos. Kase trzeba trzymac krotko - dziewczyne tez :)) w tych
    jpop> trudnych czasach.

    Ech, uparliscie sie. O tym juz zadecydowalem, teraz pomozcie dobrze
    wybrac.

    Pzdr
    Konlin

    --
    Best regards,
    Konlin mailto:k...@g...pl

  • 8. Data: 2003-05-16 11:44:33
    Od: zoil <p...@1...0.0.1>

    On 16 May 2003 13:12:33 +0200, k...@g...pl (Konlin) wrote:

> [...]
    >jpop> trudnych czasach.
    >
    >Ech, uparliscie sie. O tym juz zadecydowalem, teraz pomozcie dobrze

    Mógłbyś zdradzić, na którym forum konsultowałeś dobry wybór...
    dziewczyny ?
    Może przydałoby się trochę więcej samodzielności :)

  • 9. Data: 2003-05-16 12:03:53
    Od: k...@g...pl (Konlin)

    Hello zoil,

    Friday, May 16, 2003, 1:44:33 PM, you wrote:

    z> Mógłbyś zdradzić, na którym forum konsultowałeś dobry wybór...
    z> dziewczyny ?
    z> Może przydałoby się trochę więcej samodzielności :)

    Czepiasz sie. Uwazasz ze do czego jest ta grupa? Zreszta, z mojej
    strony EOT, jakos sobie poradze bez wsparcia.

    Konrad

    --
    Best regards,
    Konlin mailto:k...@g...pl

  • 10. Data: 2003-05-16 12:57:39
    Od: Lejzorek Rojtszwanc <L...@w...pl>

    To sugeruje.

> [...]
    > miesiac bedzie tam przelewana jakas kasa zeby wygodnie robic zakupy
    > karta przeze mnie lub dziewczyne. Prywatne konto kazde z nas bedzie

    Przy takim zalozeniu oczywiscie mozna miec wspolne.

    LR