  • 1. Data: 2003-05-16 06:30:44
    Temat: gdzie zainwestowałbyś 1 000 000 PLN
    Od: "Jarek" <j...@W...onet.pl>

    Witam
    pytanie z typu bezsensownych ale chcę poznać opinie grupy
    gdybyście byli posiadaczami 1 000 000 PLN (a może jesteście :-) )
    to gdzie ulokowalibyście je na 3miesiące, 6 miesięcy i powyżej 1 roku
    pozdrawiam
    Jaras

  • 2. Data: 2003-05-16 06:59:13
    Temat: Re: gdzie zainwestowałbyś 1 000 000 PLN
    Od: s...@p...onet.pl

    500.000 - bank z dobrym oprocentowaniem
    300.000 - obligacje SP
    200.000 - pograłbym na giełdzie albo próbował załozyć własną firmę.

  • 3. Data: 2003-05-16 07:11:11
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Jarek" <j...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

    > pytanie z typu bezsensownych ale chcę poznać opinie grupy
    > gdybyście byli posiadaczami 1 000 000 PLN (a może jesteście :-) )
    > to gdzie ulokowalibyście je na 3miesiące, 6 miesięcy i powyżej 1 roku

    A ten milion to zbędny milion, czy cały posiadany, z trudem zarobiony
    rodzinny majątek całego życia, mający zapewnić godziwe życie na
    emeryturze.?????
    Bo jak zbędny (łatwo przyszedł. łatwo poszedł), to można się bawić w akcje.
    Jak potrzebny, to po dywersyfikacji przynajmniej na 10 części w różne
    miejsca został by klasycznie podzielony pomiędzy akcje, obligacje, złoto,
    lokaty, waluty, ziemię.
    To mój punkt widzenia

  • 4. Data: 2003-05-16 07:14:42
    Od: "Michał Krzemiński" <n...@h...pl>

    Nieruchomości + ziemia

  • 5. Data: 2003-05-16 07:46:50
    Od: "mPa(n)K" <k...@w...pl>

    Jarek wrote:
> [...]
    > gdybyście byli posiadaczami 1 000 000 PLN (a może jesteście :-) )
    > to gdzie ulokowalibyście je na 3miesiące, 6 miesięcy i powyżej 1 roku

    Ja bym zrobił tak:

    1. 300 000 na lokatę 3m, lub 6m, jeśli pow. roku, to np. z kapitalizacją
    kwartalną;
    2. 500 000 w różnego rodzaju fundusze (powiedzmy 100 000 w pienięzne,
    200 000 w obligacyjne, 150 000 w to, co mBank nazywa "hybrydowymi", a 50
    w akcyjne)
    3. 50 000 na konto maklerskie i tam akcje i inne instrumenty (dla próby ;)
    4. 150 000 w ziemię lub nieruchomość

    :)

  • 6. Data: 2003-05-16 07:48:19
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

> [...]

    > gdybyście byli posiadaczami 1 000 000 PLN (a może jesteście :-) )
    > to gdzie ulokowalibyście je na 3miesiące, 6 miesięcy i powyżej 1 roku

    We własną firmę :-)

    Pozdrawiam,
    BaLab

  • 7. Data: 2003-05-16 07:54:31
    Od: j...@p...onet.pl

> [...]
    > gdybyście byli posiadaczami 1 000 000 PLN (a może jesteście :-) )
    > to gdzie ulokowalibyście je na 3miesiące, 6 miesięcy i powyżej 1 roku

    W tym kraju robi sie to tak:
    950 tys. matychmiast wlozylbym na lokate terminowa.
    Za pozostale 50tys. sprobowalbym znalesc dojscie do politykow i aferzystow -
    oni juz beda wiedzieli w co najlepiej "zainwestowac".
    Niestety...

  • 8. Data: 2003-05-16 07:58:08
    Temat: Re[2]: gdzie zainwestowałbyś 1 000 000 PLN
    Od: k...@g...pl (Konlin)

    Hello jotenn,

    Friday, May 16, 2003, 9:54:31 AM, you wrote:

    jpop> Za pozostale 50tys. sprobowalbym znalesc dojscie do politykow i aferzystow -
    jpop> oni juz beda wiedzieli w co najlepiej "zainwestowac".

    Dojscie do politykow za 50 tys.? Na tym szczeblu to po prostu
    pozbedziesz sie 50 kpl i nic z tego mial nie bedziesz :))

    pzdr
    Konrad Inglot

    --
    Best regards,
    Konlin mailto:k...@g...pl

  • 9. Data: 2003-05-16 08:08:14
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    > Za pozostale 50tys. sprobowalbym znalesc dojscie do politykow i
    aferzystow -
    > oni juz beda wiedzieli w co najlepiej "zainwestowac".

    Za taką kwotę, możesz co najwyżej dostać po ryju.:-)

  • 10. Data: 2003-05-16 10:46:16
    Od: "Daktik" <d...@r...pl>

    To może najlepiej przepić ten milion?...