    From: k...@g...pl (Konlin)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Konto wspolne - gdzie?
    Date: 19 May 2003 13:42:18 +0200

    Hello MiKo,

    Monday, May 19, 2003, 1:32:05 PM, you wrote:

    M> Wlasnie, po co ludzie zakladaja wspolne konta? Rozumiem, ze kiedys
    M> chodzilo o to ze byly problemy z przelewami. Ale czy w momencie gdy
    M> mozna miec dwa konta np. w mBnaku i mozliwosc przelania w kazdej chwili
    M> z jednego na drugie (czy to z komputera, czy z komorki), sa jakies inne
    M> zalety posiadania wspolnego konta?

    Np. wspomniane przeze mnie robienie zakupow. Nie ma problemu kto ma
    placic (tzn. za czyja kase robione sa zakupy). Zreszta ja sie nie
    pytalem czy to ma sens i jest moralnie sluszne, niestety wiekszosc
    osob tak to zinterpretowala. Jak pytam *jak* cos zrobic to wiem co
    robie i nie oczekuje odpowiedzi na pytanie *czy* to robic.

    Pzdr
    Konrad Inglot

    --
    Best regards,