  • 1. Data: 2008-06-27 16:40:22
    Temat: Konto osobiste w obcej walucie.
    Od: chmuri <c...@g...com>

    Poszukuje konta do oszczedzania w obcej walucie a dokładniej w euro/
    usd karta była by mile widziana.Tak żebym mógł sobie co miesiąc jakiś
    grosz odkładać na samochód z niemiec, ew na jakieś europejskie zakupy
    nie musi być duzy procent bo i tak nie bedzie tam milionów ale żeby
    było darmowe.

    Pozdrawiam chmuri

  • 2. Data: 2008-06-27 17:22:06
    Temat: Re: Konto osobiste w obcej walucie.
    Od: "nurasa" <m...@g...com>

    >grosz odkładać na samochód z niemiec, ew na jakieś europejskie zakupy
    nie musi być duzy procent bo i tak nie bedzie tam milionów ale żeby
    >było darmowe.

    Jęlsli z NIemiec to polecam VW bank

  • 3. Data: 2008-06-27 21:33:42
    Od: chmuri <c...@g...com>

    On 27 Cze, 19:22, "nurasa" <m...@g...com> wrote:

    > nie musi być duzy procent bo i tak nie bedzie tam milionów ale żeby

    > Jęlsli z NIemiec to polecam VW bank

    a raiffaisen?

  • 4. Data: 2008-06-28 07:23:14
    Od: jac <d...@p...fm>

    chmuri pisze:
> [...]
    > grosz odkładać na samochód z niemiec, ew na jakieś europejskie zakupy
    > nie musi być duzy procent bo i tak nie bedzie tam milionów ale żeby

    Witam
    Ja do takiego właśnie celu używam w WBK KONTO24 walutowe w Euro,
    do którego dodają kartę Mastercard rozliczaną w Euro i konta
    oszczędnościowego w Euro w tymże banku. Obydwa darmowe.
    Pieniądze trzymam na koncie oszczędnosciowym, chyba ok. 2% (jaka na Euro
    to nawet dużo-możesz sprawdzać w innych bankach),
    a jak potrzebuje wypłacić to przelewam sobie na Konto24.

    ps. Jednak i tak uważam, że nie opłaca się trzymać oszczędności w
    walutach obcych, najlepiej wymienić na złotówki, najlepiej w kantorze
    i trzymać na złotówkowym koncie oszczędnościowym, a jak bedzię potrzeba
    kupić coś w euro to mozna z powrotem wymienić

    pozdrawiam
    Jacek D.

  • 5. Data: 2008-06-28 13:55:38
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl>

    Użytkownik "chmuri"
    >Poszukuje konta do oszczedzania w obcej walucie a dokładniej w euro/
    >usd karta była by mile widziana.

    Nordea Waluta
    *** blad ***

  • 6. Data: 2008-06-28 17:53:33
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    jac pisze:

    > Witam
    > Ja do takiego właśnie celu używam w WBK KONTO24 walutowe w Euro,
    > do którego dodają kartę Mastercard rozliczaną w Euro i konta
    > oszczędnościowego w Euro w tymże banku. Obydwa darmowe.

    Karta do konta walutowego jest bezplatna tylko w pierwszym roku

  • 7. Data: 2008-06-28 19:26:51
    Od: chmuri <c...@g...com>

    On 28 Cze, 09:23, jac <d...@p...fm> wrote:

> [...]
    > i trzymać na złotówkowym koncie oszczędnościowym, a jak bedzię potrzeba
    > kupić coś w euro to mozna z powrotem wymienić

    to po co tam oszczędzasz skoro sie nie opłaca??:D

  • 8. Data: 2008-06-29 16:27:42
    Od: jac <d...@p...fm>

    m sobie na Konto24.

    > to po co tam oszczędzasz skoro sie nie opłaca??:D

    hmm, spodziwałem się tego pytania :)

    Pracuje za granicą , w Polsce jestem średnio raz na kwartał i wtedy
    wymieniam zarobione Euro, w tym międzyczasie pieniądze przetrzymuje na
    koncie oszczędnościowym - w polskim banku bo z takiego najłatwiej jest
    wyciągnąć pieniądze do wymiany

    pozdrawiam
    jacek