  • 1. Data: 2008-06-26 19:19:09
    Temat: [Inteligo] drobne, ale jakże ważne szczegóły ...
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Zmienił mi się dowód osobisty. Jako porządny ( :) ) klient m.in. Inteligo
    wysłałem im wypełniony formularz zmiany danych na odwrocie którego było ksero
    dowodu.
    Jakiś czas po wysłaniu poleconego, Inteligo się ze mna kontaktowało, że
    wysłałem im formularz, ale zapomniałem dołączyć ksera dowodu. Ja spokojnie
    (choć się trochę zeźliłem) powiedziałem, że ksero dowodu (co prawda
    nieopatrzone magiczną formułką) powinno być na odwrocie.

    Dziś inteligo ponownie się ze mną kontaktowało i bardzo przepraszali, że nie
    zauważyli, że na drugiej stronie jest ów dowód, i że to spowodowało
    wydłużenie zmianymoich danych.
    Taki drobiazg, a jak miło potrafi zaskoczyć ...
    KJ
    PS. Ktoś może powiedzieć, że przecież chwalę coś, co powinno być normalnością.
    Może i tak. Ale zdecydowanie nie każdy bank w PL zdobywa się na takie magiczne
    słówko "przepraszam" ...

  • 2. Data: 2008-06-26 19:27:17
    Temat: Re: [Inteligo] drobne, ale jakże ważne szczegóły ...
    Od: Ra <w@stopce>

    Kamil Jońca pisze:
    > Zmienił mi się dowód osobisty. Jako porządny ( :) ) klient m.in. Inteligo
    > wysłałem im wypełniony formularz zmiany danych na odwrocie którego było ksero
    > dowodu.
    a to trzeba wysyłać ? bo napewno nic nie wysyłałem
    w mbanku zmieniłem przez telefon i numer dowodu i adres zamieszkania, aż
    sam się zdziwiłem

  • 3. Data: 2008-06-26 19:30:50
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Ra <w@stopce> writes:

    > a to trzeba wysyłać ? bo napewno nic nie wysyłałem
    > w mbanku zmieniłem przez telefon i numer dowodu i adres zamieszkania,
    > aż sam się zdziwiłem
    W mBanku nie trzeba (wystarczy telefon), w Inteligo trzeba.

    KJ

  • 4. Data: 2008-06-26 20:17:44
    Od: "Piotr C." <k...@...m.a.i.l.com>

    Kamil Jońca wrote:
    > Taki drobiazg, a jak miło potrafi zaskoczyć ...

    Inteligo ma dopracowane takie szczegóły. Ale naprawde nie potrafię
    zrozumieć tych uparciuchów, minęło 6 lat odkąd mam tam konto, a:
    - normalnej visy jak nie było, tak nie ma
    - "nocne przetwarzanie" to katastrofa
    - oprocentowanie - nie powala na kolana ;)
    Więc mimo tych drobnych plusów, są rzeczy które przekreślają dla mnie
    w obecnych realiach to konto do czegoś więcej niż doładowanie heyaha czy
    sporadyczna wpłata gotówki.

    P.

  • 5. Data: 2008-06-26 20:47:08
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Kamil Jońca napisał(a):
    > PS. Ktoś może powiedzieć, że przecież chwalę coś, co powinno być normalnością.
    > Może i tak. Ale zdecydowanie nie każdy bank w PL zdobywa się na takie magiczne
    > słówko "przepraszam" ...

    A moze by tak Inteligo wprowadzilo wreszcie hasla sms'owe ? Bo ta ich
    karta kodow to jest do du*y.

    --
    Mithos

  • 6. Data: 2008-06-26 20:55:19
    Od: "corner" <c...@w...pl>

    > A moze by tak Inteligo wprowadzilo wreszcie hasla sms'owe ? Bo ta ich
    > karta kodow to jest do du*y.

    Ani mi się ważą! Ich karta jest wygodna i fajna :-P. Na pewno lepsza niż
    papierowe wydruki z listami haseł i durne hasła smsowe, zależne od telefonu
    i operatora.

    Inteligo ma niezłą obsługę, ale jak wspomnę czasy BGB... Wtedy obsługa i tak
    była o niebo lepsza niż jest teraz.

  • 7. Data: 2008-06-26 21:01:51
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    corner napisał(a):
    > Ani mi się ważą! Ich karta jest wygodna i fajna :-P. Na pewno lepsza niż
    > papierowe wydruki z listami haseł i durne hasła smsowe, zależne od
    > telefonu i operatora.

    Dla mnie to bezsensu. Konto Inteligo traktuje jako rezerwowe i zawsze
    jak chce cos zrobic to karty nie mam (bo lezy w szufladzie). A telefon
    mam zawsze przy sobie.

    --
    Mithos

  • 8. Data: 2008-06-26 21:11:34
    Od: "dekazzze" <d...@g...pl>

    Użytkownik "corner" <c...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Inteligo ma niezłą obsługę, ale jak wspomnę czasy BGB... Wtedy obsługa i
    > tak była o niebo lepsza niż jest teraz.

    niestety to prawda.... od czasu przejęcia przez PKO zwyczajnie nic nie mogło
    się polepszyć, ale myślałem że szybko całkowicie zepsują INTELIGO a jednak
    jakoś bez większych zmian utrzymuje się..

    szybkie przelewy wewnątrz PKO są jedynym jak dla mnie plusem od czasów BGBP
    a minęło już 6 lat.

    pzdr,
    dkzzzzzzzz.

  • 9. Data: 2008-06-26 21:29:25
    Od: "corner" <c...@w...pl>

    Użytkownik "dekazzze" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > szybkie przelewy wewnątrz PKO są jedynym jak dla mnie plusem od czasów
    > BGBP a minęło już 6 lat.

    Nie można też odmówić dużej zalety jaką są bezpłatne bankomaty PKO BP. No
    ale mogliby chociaż zostawić preferencyjną stawkę na Euronety.

  • 10. Data: 2008-06-26 22:11:12
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Thu, 26 Jun 2008 23:29:25 +0200, corner napisał(a):

    > Nie można też odmówić dużej zalety jaką są bezpłatne bankomaty PKO BP.
    > No ale mogliby chociaż zostawić preferencyjną stawkę na Euronety.

    W Nordea mam, za 50 gr więcej opłaty za kartę, wszystkie bankomaty jak
    leci w .pl za darmo i w końcu oduczyłem się zastanawiać, który bezpłatny
    bankomat mam najbliżej.

    Xenocide